Godmorgon 19/5
Godmorgon allesammans 
Lite mulet men rätt varmt. När jag som vanligt gick ut med min kaffemugg, hittade jag det, som jag lägger ut en bild på. Den fanns inte igår. Vi har nog 12-13 rodhodendronbuskar, och denna var först ut i år.
Jaja inte som på Sofieros slott, där var jag ett år, och det är sagolikt vackert där, när rodhodendronen blommar.
Ha en skön onsdag.
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon Isa och alla andra !
Vilken fantastiskt vacker bild, visst blir man till sig av lycka när de första blommorna slår ut!
Ingen sol här i dag heller…mitt körsbärsträd börjar försiktigt blomma nu
.
Så vacker världen är nu..
Ha en fin onsdag alla
Hej Isa, Nillan och alla andra 
Wow vilken fin bild Isa … tack :-)
Sol, varmt och svettigt … inte klaga
/kram Spanaren
Godförmiddag!
Det regnade lite natt men nu skiner solen och det skulle bli upp till 20 grader idag. Tyvärr står regnskurar och åska på lur som kommer farm i eftermiddag.
Jag behöver göra ett besök på konstnärsmaterial, så det får bli idag. Behöver lite duk, ramar och lite annat smått o gott.
Ha en bra dag!
God morgon på er här uppe är det 12 grader idag lite mulet men man behöver inte deppa för det
Jag är på väg till min bästa vän och granne ska hjälpa henne med att sätta om tomat plantor ! jag brukar annars själv sätta tomater men inte i år vi har just rivet ner växthuset och ska flytta på det
Allting är möjligt
Just nu 24,7 grader uppe i norr hos mig vid kustlandet.

godkväll govänner
Vacker bild som vanligt Isa, tack för den.
Här har oxå varit rena rama sommardagen. Helt otroligt vad denna vår kommit med nyckfullt väder. Frost fortfarande på mornarna och värsta hettan på eftermiddagen. Svårt som attans att klä sig.
Hoppas alla mår riktigt riktigt bra och har det gött. Kramis
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godkväller!
Det har varit mulet och kommit lite lätt regn nu på förkvällen. Och lite mildare har det även blivit, fast inte så att man svettas direkt. Ganska lagom egentligen, omkring 20 grader.
Hej! Strålande sommardag här i Vänersborg.

God Natt får väl en fri delfin säga då! Smyger in så här i den sista timmen på den 19 maj. Det har varit toppenhärligt väder idag. Efter salstentan åkte jag och satte mig hemma hos min pappa och syster och pratade en stund under parasoll. Rena högsommarvädret!
Fick ett glatt besked med posten, får tillbaka mina skattepengar inom en vecka! 
Ansökte om tidigare återbetalning då jag annars skulle felaktigt få vänta till julen.
Nu känner jag det som att livet ler mot mig och i princip får jag det jag ber om, men jag är ff sååå trött. Jag får börja be om att få ork, kraft och energi… Borde kanske göra en tilltagande månceremoni för att krydda mig själv lite!
Kram