Godmorgon Tisdag 18/5
Godmorgon allesammans 
Idag fyller mitt äldsta barnbarn 16 år
Vart tog tiden vägen?
Jag sitter ju fortfarande och väntar på 30-årskrisen.
Att jag nyss fyllt 54 känns nog mest som ett av livets små skämt. Även om min dotter vänligt talade om för mig att jag nog borde inse att jag är äldre och inte 20 längre
Kan det vara så? vissa saker vill inte min kropp vara med på. Men det var ju roligt att prova bergsklättring (trots min höjdskräck) Hihi det var några år sedan jag gjorde det. Nu hade jag mest liknat en valross i uppförsbacke
Ha en skön dag, våra själar är evigt unga iallafall.
Tja det var ju några år sedan jag var så liten.

Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Vilken härlig bild
.
Det är inte klokt vad barnen växer fort, min lilltjej fyller snart 19 och jag undrar ibland hur det gick till hihi.
Ja äldre tycks vi bli antingen vi vill eller ej. Men jag står gärna ut med lite stelhet och andra krämpor om jag bara får behålla barnets ohämmade nyfikenhet på livet 
Godmorgon Isa och alla andra 
Vilken härlig bild ! Väntar du på 30-årskrisen men Isa då…
.
I dag började jag min morgon med en stunds meditation jag känner att jag behöver all kraft jag kan få i dag, inför inskrivningen på AF.
jag önskar er en underbar onsdag 
Hej svejs Isa och alla 
#0 Just nu är du och jag lika gamla men i slutet av året är jag äldre än vad du är 
Kriser vad är det för svammel *gapskratt* än har jag inte upplevt någon åldersnoja *ler* det är bara skalet som förändras.
Halvmulet och 18,4 grader på skuggsidan och ha det!
/ kram Spanaren
Ps Tack för ett nytt tankesätt ang. våra själar alltid är unga
Trollvind du har så rätt, håller med dig, man får inte tappa bort nyfikenheten i livet.
Nillan ska hålla tummen för dig, fast dom brukar vara bra att prata med på AF.
Spanaren jag brukar säga att jag kan inte bli gammal för jag har inte blivit vuxen än. Och lär nog aldrig bli det heller, Hihi 
Godmiddag!
Solen skiner men det finns höga slöjmoln på himlen. Jag tänkte göra en tur till köpcentrat. Katten har "lekt" sönder en mycket uppskattad leksak så jag får helt enklt köpa en ny. Tänkt jag skulle gå in på en new-age butik och se om där finns något trevligt. En ny kristall kanske…
Isa, så söt du är, en liten busig tjej med glimten i ögat!
Ha en skön dag!
#5 Eller kanske ett kinesiskt lyckomynt 
# 6 - Ja det var ju det jag skulle ha därinne! Jissus vad mitt minne är kort, eller så är jag så otroligt disträ. Jag visste att det var något jag skulle kolla på men hade glömt. 

Är jag hopplös eller är jag hopplös!
Genier är ju lite disträ av sig.