Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1640 ggr
Isa56
0

Godmorgon 16/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans Skrattande

Mulet och lite grått. Idag ska jag köra in till min far som fyller 83 år. Visst lite trångt blir det, han har ett rum på gruppboende. Men vi brukar lösa det. De yngre får sitta på golvet.

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Godermorgon Isa och alla andra som droppar in så här på söndagen.

Lite gråtrist utanför mitt fönster, men det lättade framåt eftermiddagen igår så jag hyser hopp även i dag. Hade tänkt grilla idag så det vill till att solen kommer fram, vill inte stå ute under paraplyObestämd

Godsöndag till er alla, let´s be careful out there

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

fridelfina
0

God morgon!

Snygg bukett, Isa! Trångt, men finns det hjärterum så finns det stjärterum, sa man när jag var liten! Skäms Flört

Här är också grått och förhållandevis svalt. Dock är det uppehåll och nåt regn har vi väl inte beställlt idag?! Pagan, klart du ska slippa grilla under paraply!

Här ska städas lite, sen vet jag inte vad som står på schemat - skönt att inte ha nåt på schemat egentligen!

Ha en skön Söndag!

nillanb
0

God förmiddag !

Grått och trist väder dock inget regn ännu.

Trött och hänging pga allergi och astma nu…

ha en fin dag

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Mulet och regnigt idag också. Jag blir så trött på detta……….

Det läcker in vatten på min balkong dels genom inglasningen och dels via en vägg. Ska ta upp detta med vaktmästaren i morgon. Halva min matta ligger upp och nervänd på tork och handdukar ligger utspridda för att inte vattnet ska ta sig vidare.

Körsbärsträden har blommat ut och så även andra träd. Spireorna blommar och grönskan är spröd och ljusgrön. Det är så vackert, bara så vackert det kan vara i maj. Men det är kallt och det regnar så det inbjuder ju inte till promenader där man kan betrakta denna skönhet.

Man kan ju inte vara arg på ett väder men jag är i alla fall sur Rynkar på näsan.

Hoppas att solen skiner någonstans i vårt avlånga land.

Isa56
0

Antagligen skiner solen i Haparanda, tyckte min man sa igår, att där var 28 grader. Någon måste ha vevat runt Sverige, så vi har fått norrlands väder och dom vår värme. FörvånadObestämdFlört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻