Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1181 ggr
nillanb
0

Godmorgon 15/4

Godmorgon på er Glad

I går fick jag en härlig dag i trädgården men i dag regnar det och är grått och trist.

Jag får ha en tvätt och städ dag i dag Förvånad.

Ha en skön dag alla!

fridelfina
0

Här är det strålande sol och blå himmel. Typ 16 grader varmt och skönt. Är ensamen hemma just nu och blir uppvaktad av vår kanin som vill göra små bebbar med mina fötter och ben… Obestämd

Han har visst tröttnat på sina blåa monstertofflor…

Ska jobba på eftermiddag/kväll så just nu sitter jag bara och slappar lite framför datan med er!

Kram å ha en toppendag!

Isa56
0

Godmiddag allesammans Skrattande

Har jobbat med min tarotkurs i förmiddag. Passar så bra då maken är i väg. Nu är jag lite trött i skallen och kopplar av med er. Regn här med, skulle visst regna hela dagen här nere i skåne,, "suck" nåja det är inte särskilt kallt iallafall.

Ha en skön dag, och var rädda om varandra.

Kram Isa

Rain Cloud

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godmiddag!

Det regnar väldigt mycket och har gjort hela morgonen. Fick just gå ut på balkongen och lägga en trasa mellan fönstret och väggen för det rinner in på mattan Skrikandes morrrr!

Nu vill jag ha varmt och skönt!

Rainy

Tur att jag inte behöver gå och handla idag mer än ner hit i affären, det blir snabba ryck.

Ha en bra dag i regn eller sol!

Pagan
0

Godmorgon gott folk.

Samma ruskväder här. Känns inte som "sköna maj" direkt. Fast det finns ju inget som säger att man behöver gå utFlört Inte ens hunden vill. Har en del att ta igen från igår, Ni har varit flitiga här på sajten.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot