God morgon 14/5
Hej alla!
Om ni undar var jag tog vägen, så åkte vi till vårat torp och är hemma igen på söndag.
Var rädda om er/ kram Spanaren
Godmorgon Spanaren och alla andra 
#0Härligt att åka till torpet !
Sveas operation gick bra
Men struten är besvärlig hon kunde inte komma under soffbordet och lägga sig. Hon har gnällt lite i natt.
ha en bra dag allesammans !

Godermorgon alla glada.
Ja, spanaren så klart vi undrade, hoppas du har det trevligt på torpet.
Va bra Nillan att op gick bra. Kan tänka mig att hon är lika smidig som ett kylskåp med strut på.
Här är det trist väder och det ser inte ut att lätta precis. Blir nog inga långa uteaktiviteter idag.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Hej hej!
Passar på att gå in och läsa lite här innan jag ska gå över till mitt andra kontor. Har fått lite utökade arbetsuppgifter som kräver min fullständiga närvaro. Var så trött i huvudet igår att jag somnade på soffan och sov två timmar!!! Det händer inte så ofra kan jag tala om…
Hoppas ni alla har det jättebra, och Svea är inräknad förståss!, och att ni har en skön helg framför er!
Kram kram
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godförmiddag!
Inatt har jag sovit som en stock. Skönt!
Men den där solen och våren lyser fortfaranden med sin frånvaro. Hörde att det var sommartemperaturer i Norrland 
Idag ska jag ägna mig åt två katter som jag ska måla av. Alltså det är inte katterna jag ska ägna mig åt utan skisserna och målningarna.
Och så ska jag iväg till köpcenter och inhandla hårtoning. Nu ska kärringen bli fin i håret. Jag klippte det häromdagen och nu behöver det grå döljas, he he.
Skickar en liten försiktig styrkekram till Svea!
Ha det bra i dag!
Nillan, vad har hänt med Svea?

Åh, stackars Svea! Drar mig till minnes när min goa Williams (stor grå lite knasig katt) hade strut på sig efter kastreringen. Han lyckades "fastna" med den stora delen av struten mot golvet och stod så en stund till jag lyfte upp den - då vart han jätteglad och det såg ut om han tänkte "men vart tog du vägen? vad skönt att du hitytade mig!" eller nåt sånt 
Williams var en katt som slängde sig själv i väggen när jag lekte, eller klev in i duschen och blev konfunderad över varför han blev blöt! Han var lite klantig och klumpig för att vara katt, men väldigt gosig och kelig!
Åter till dagen, jag ska åka och jobba i eftermiddag-kväll, så nu har jag tänkt att jag ska diska om en liten stund.
Här i Sthlmstrakten är det sol och varmt idag, det regnade i morse så det är nästan tropiskt ute!
Ha det gott allihop!
Godeftermiddag allesammans 
Åh tänk att ha ett torp att åka till. Vi bodde i ett renoverat torp innan, jag saknar det. 
Ska snart iväg och köpa present till min far som fyller 83 år på söndag. Det är en "seg gubbe"
Han har haft tre hjärtinfarkter och två strokes. Hans ben är lite "skraltiga och närminnet är lite si och så med, men annars är han "still going strong" Och jag talar om att jag älskar honom. Hur många gånger har man inte ångrat att man inte sagt de små orden till sina nära kära, innan det är för sent.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻