Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 930 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 11 maj

Hej alla!

Så här såg jag ut igår när jag cyklade ca 7-8 km. Tranorna satt på ett litet isflak ute på träsket och solen sken och vattnet var så blått.

Grodorna kväckte i grannens damm, grodsex på G Skrattande

Idag är det grått men soligt i mitt inre/ kram Spanaren

nillanb
0

Godmorgon Spanaren och alla andra Glad

Här är morgonen kylig men solen lyser så vackert jag hoppas på en fin dag så jag kan fixa lite i trädgården i dag.

Jag önskar er en härlig tisdag !

Elpida
0

God förmiddag!

Spanis, lika solig som vanligt =) Här lyser faktiskt solen idag, även om molnen börjar hopa sig. Det gör inget det är så skönt att hon har hälsat på =)

Idag ska jag träffa en gammal arbetskamrat, hon är pensionär sedan ett par år tillbaka och är världens mnysigaste =)

Ha en fin fin dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Oj vad jag har sovit! Men det behövdes.

Igår när jag var klar med konstsidan så var det precis som alla krafter bara försvann och så fick jag en brinnande huvudvärk som sedan gick över till migrän.

Så jag har beordrat mig själv att inte göra något idag som jag måste och som känns motigt. Jag tål inte det minsta lilla stress numera.

Men det verkar som solen tittar fram lite då och då idag och då kan det väl vara lämpligt med en promenad.

Läste på löpsedlarna igår att värmen är på väg och jag blir såååå glad! Skrattande

Ha en bra dag!

Pagan
0

Midda´

Glatt och trevligt här som vanligt.Glad Nyss hemkommen och försöker få ordning på min mp3 spelare. Den bara lade av - måste ju gå att ordna på nåt vis, fast det var värst vilka små pillerigrejer det var inutiFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot