Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1562 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 10 maj

Hej i healingstugan!

Solen skiner och vi ska visst äntligen få lite varmare. Ljuset gör oss alla så glada och vänliga och det är väl bra?

Ha det/ kram Spanaren

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Du får väl ta och skicka ner lite sol till oss i södern så vi får det lite varmt och skönt.

Fast just nu öppnade sig en glipa i molnen och solen tittade fram Glad

Det känns segt idag, men hoppas det ändrar sig.

Ha en bra dag!

[Spanaren]
0

Morgaine du får bjuda södern på ditt soliga sinne Flört

[GunillaR]
0

Faktiskt så tittar solen fram och jag ser lite blått i väster, så kanske molnen drar iväg och vi får lite sol och värme. Det har varit så kallt de senaste dagarna. Jag tog in mina penseer och satte dem inne på balkongen vid husväggen, men nu är de ute igen.  Det måste ju bli varmt någon gång….Tungan ute

Elpida
0

Middag middag!

Här är det bara mulet, blött och ruggigt - och inget bättre väder är lovat närmaste veckan. Efter det här bara MÅSTE majvädret sätta igång på riktigt!!!!

Helgen har jag tillbringat i böckernas värld och har knappt varit kontaktbar…förutom när Gubben puttat lite på mig och undrat om jag fortfarande lever….

Jobbet har kommit igång och det är nu fullt upp, det är skönt för det finns inget tråkigare än att leta arbetsuppgifter - det enda positiva har varit att jag kunnat hänga på iFokus så mycket haha =)

Ha en härlig måndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

nillanb
0

Godagens på er !

Lite trötter och värkig, kroppen vill inte riktigt lyda Tungan ute. Solen tittar fram då och då men det blåser och är kallt. Här varit på läkar besök i morse tagit massor av prover och fått min spruta. Sköönt att komma hem nu ska lunchen fixas sedan ska jag vila en stund.

Ha en fin dag !

Pagan
0

Hejsanhoppsan

Solen syns i bland, men det blåser stormvindar. Håller med Elpida, Maj vädret MÅSTE!! komma igång!! Minns ni hur många som önskade sig en vit Jul?? jo men visst blev det så oxå, snö utav bara….. så nu önskar vi alla en strålande maj så ska det oxå ske, eller hurFlört

Hur gick det med Doktor sökandet nillan?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Godeftermiddag allesammans Skrattande

Det var en riktigt seg måndagsmorgon. Gillar inte klockf.. Skäms klockan fyra på morgonen. Men när jag väl började jobba så gick det rätt bra. Fick bra maskiner idag. Nu är jag trött. Så skönt att sitta ner och slappa framför datorn.

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

fridelfina
0

Goder kväller! Nu har mörkret lägrat Södertälje och jag sitter en stund framför datorn och läser å skriver. Har en studiebok brevid som handlar om lärande utvärdering också ifall lusten att läsa blir för stark… Flört

Men det är rätt intressant faktiskt!

Ont i kropp och trött känner jag igen här också, men ska ta Spanarens råd på allvar och söka upp Healingsajten för lite läkande.

Kram, Fridelfina