Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1275 ggr
fridelfina
0

Kraftlös

Känner mig så otroligt kraftlös. Var på vår tomt idag och jobbade med sonen, vi hämtade jord med skottkärra och lossade den vid vår lilla skogsträdgårdsland. Nu är det en bit att gå och det är uppförsbacke, men ändå, jag orkar ju ingenting! Jag vet att det är sviter efter uppsatsskrivandet, men när ska orken komma tillbaks? Är det nån som har riktigt bra råd om återhämtning? Gärna nåt som är anpassat för en students magra kassa Guld i mun

[GunillaR]
0

Det är kanske så att du behöver ny stimulans för att kropp och själ snabbare ska kunna återhämta sig. Tänk på ett stycke jord som du odlar på. Olika grödor kräver olika sorters energier. Och ibland måste jorden ligga i träda.

[Spanaren]
0

#0 Fridelina varför inte gå in på healing i fokus och önska dig att få healing? Många som sänder till dig kan ge dig en verklig energikick *ler*

Sedan ska du skippa alla måsten så långt det går och bara vara på det sätt som känns bäst för dig.

Tillåt dig att hämta ork och energi och försök med att bara vara!

Lycka till/ kram Spanaren

Pagan
0

Ja Fridelfina, ha inte så brått. Att tappa orken tar sin tid eller hur, då får det lov att ta tid att finna den igen. Stressar och pressar du dig så tar det längre tid för återhämtning. Gör som Spanaren säger, BASTA!!

KramGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot