Lustigt, gjorde nog något fel då jag lade in min första "dagens hälsning" för den bara försvann. Nåväl, nu har jag ju sagt godmorgon 2 gånger inom loppet av en halvtimme till er här på sajten. Dubbelt upp är ju dubbelt så bra, fast bara hälften syns….
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godmorgon Pagan och alla andra 
#1 Så det kan bli i bland Pagan
.
Jag har varit vaken läääänge sedan kl 5. Jag har njutit av tystnaden när familjen sover, yogat och mediterat och nu är jag redo för dagen, jag känner att det blir en bra dag i dag
. Vädret ser fortfarande inte speciellt inbjudande ut…
Jag önskar er alla en härlig söndag att fylla med något trevligt !
Godförmiddag!
Oj vad jag sovit dåligt inatt. Men jag vet vad det beror på. Det blev sent igårkväll då jag satt och såg en film som inte var slut förrän halv ett. Jag behöver varva ner lite innan jag går och lägger mig och detta gjorde jag inte igår. Men så får jag väl lägga mig lite tidigare ikväll eller ta en middagslur.
Vädret är mulet och trist novemberväder idag också. Men det regnar inte i alla fall, så kanske man kan ta en promenad i eftermiddag, med vinterkläder på sig.
Ha en skööön söndag alla!
Godförmiddag allesammans 
Ja grått och trist här med. Snart ska vi köra in till Rusta och se om vi kan få tag på såna här solcellslampor och sätta längs gången. Här är rätt mörkt när man kommer hem sent eller kör tidigt. Får se om där är några kvar.
Ha en skön söndag, trots ruskväder.
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Hej hopp i tarotstugan!
Var uppe kl 03.00 för då ville vovven ut och kissa och solen var på väg att stiga upp.
#4 Isa här tar ljuset över mer och mer av dygnet medan ni i södern har det mörkt på nätterna. Lycka till med ditt inköp!
Halvmulet och en cykeltur kanske inte skulle vara fel eller …
Ha det/ kram Spanaren