Dagens hälsningar 6 maj
Godmorgon eller godnatt om där mot förmodan skulle vara en till nattramlare uppe.
Jag har sett en spännande film ikväll, den var på över 2 timmar, så det blev lite sent.
Äntligen börjar jag se botten på allt det där jag skulle göra så nu är det snart bara det roliga kvar.
Nu svamlar jag, bäst att dyka ner i bingen.
Natti!
Godmorgon Gilla och alla ni andra 
Det är en skön känsla när man börjar se botten på det tråkiga som ska göras, och bara det roliga är kvar.
Spännande filmer har en förmåga att få en "glömma" tiden.
Omgivingen försvinner helt.
Idag lyckades jag sova en timme längre än vanligt. Jag som alltid varit "sjusovare" sover bara en 6 timmar per natt. Jag har alltid behövt minst 8 timmars sömn innan, sedan la jag om kosten. Och helt plötsligt kan jag inte sova så länge, längre.
Hihi men det ger mig 2 timmar mer per dag att hitta på nåt med. Hm sitta vid datorn t.ex.

Ha en skön dag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Sitter och knåpar med kort jag! 
Ha en bra dag!
Godförmiddag!
Oj, jag sov som en stock inatt.
Vädret här är inneväder. Det blåser kraftigt och har varit kallt inatt. Tur att jag plockade in min blomlåda och ställde den inne på balkongen. Visserligen är där ingen värme men jag tror ändå att där vid husväggen är det varmare än utanför balkognen. Och så slapp raringarna att blåsa sönder. Om jag gullar med mina blommor? Ohnäää, absolut inte!
Idag är det tvättdag så jag vet vad jag ska göra.
Ha en fin dag!
Hej!
Torr i munnen och tom i huvudet *gapskratt* pga. jag har lagt 6 tarotolkningar nyss på mina testpiloter via mejl och pm.
Bävar för svaren
men kul att testa trots allt 
Ha en bra dag alla/ kram Spanaren

Hej hej!
Igår var jag hemma med mistan, vi var hos läkaren och det visar sig att båda flickorna hemma har svinkoppor =(.
En fick penicillin och en ska smörjas i 14-20 dagar framöver..Jag var även hos tandläkaren som talade om att jag ska bli 3.800 kr fattigare - "Prisad vare gud, skatteåterbäringen är här" som de skriker i Robin Hood. Tur att de pengarna ska trilla in, annars hade det inte varit roligt… =)
Hoppas ni har lite finare väder än vad vi verkar ha här i söder!!!
Kram kram
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 4 - Så duktig du är! Spännande 
# 5 - Men svinkoppor, finns det fortfarande? Låter inget trevligt alls.
Och tandläkarräkningen, hugaligen! Jag bävar!

Vi har aldrig haft det innan, men jag pratade med hennes fröken igår (minstans) och det var tydligen en annan kille i klassen som haft det för några veckor sedan…
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 6 Det blev totalt sju läggningar (hade glömt en testperson).
Jag har fått ett svar på en läggning och jag bara gapar
så nu får jag inte bli för styv i korken för det ska komma in ännu mera svar 
Godförmiddag !
Elpida Fyyy så tråkigt att de fått svinkoppor min yngsta fick det på dagis, nästan varenda unge på dagis hade det då. Hmm ja det känns bara för mycket att behöva betala för att gå till tandis
så otrevligt som det är att gå dit borde man få betalt
.
Spanis vad du är duktig 
Gilla visst är det kul att få gulla med växterna 
# 9 Spännande av dess like är det att utmana sig själv för att se hur det går
Tack för att du sparkade igång mig 
Goa Spanis det är inte svårt att få i gång någon som är så duktig och redan har intresset 
I dag var jag ute i trädgården och röjde lite, jag satte två ny inköpta blåbärsbuskar och planterade 10 smultronplantor runt körsbärsträdet
hoppas att de klarar sig.