Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2015 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 3/5

Kärlek till alla från mig!

/kram Spanaren

Isa56
0

Godmorgon Spanaren och alla ni andra Skrattande

Tänk en hel vecka till det är måndag igen Tungan ute Solen skiner och det är skönt ute, en lite lättare måndagsångest, vill inte jobba.Flört Men det brukar släppa när man väl kommit iväg.

Ja en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Idag skiner solen men det skulle bli regn och ostadigt frammot eftermiddagen och sedan skulle det bli kallt och ostadigt de närmaste dagarna.

Jaha…… maj och vårvärme, vart tog det vägen?

Mycket som ska göras idag, bara att sätta igång!

Ha en bra måndag!

fridelfina
0

God morgon alla!

Lever ff i nån sorts vakuumbubbla efter uppsatsarbetet på skolan. Men har iallafall tagit tag i viktiga saker idag, det känns bra. Sitter och dricker ingefärste med en "twist of lime", det är gott.

Ska till apoteket och hämta allergidroppar som jag sökt på tre olika apotek i helgen - de hade inte den sort jag vill ha hemma! Nu tar jag vad som helst tror jag och hoppas det hjälper lite iallafall.

Ska väl läsa lite till nästa kurs också förstås.

Ha en fin dag!

[Spanaren]
0

#3 Dina ord får mig att le Flört studerar du (det hade jag inte en aning om).

Jag har just skickat iväg min tolkning till Fridelfina och därav mina kryptiska ord/ kram Spanaren

fridelfina
0

:) fniss

nillanb
0

God efermiddag !

I dag har jag varit med äldsta dottern på vårdcentralen, hennes knä hoppade ur led och hon fick själv dra det till rätta i går.

Nu väntar vi på remiss till ortopeden, det är inte första gången knät gör så här.

Pagan
0

eftermiddá

Puss till spanaren, gulligt

Har varit hos frissan idag igen. Sedan jag fick klippa av det (olycksfall med blonderingen om ni minns) så växer ju frisyren bort snabbt som attan. Ska man behöva klippa sig var 6:e vecka?? Dyrt!! hon ville lägga i ett par cerisa toner i håret oxå! nä tack. Skulle ju se ut som Kitty. Ja e snygg ändåFlört

Nillan låter inget vidare med tösas knä, mycket otrevligt. är det samma tös som landade på nacken? hur gick det med det? några följder?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

nillanb
0

Nej Pagan nu var det min vuxna dotter, det blir lite svårt för henna att hinna med att springa i kapp sina snart treåriga tvillingtöser med det knätTungan ute.

Förr lilltjejen har det blivit bättre, hon kan röra sig som hon ska, men har huvudvärk som kommer och går.

[Spanaren]
0

# 7 Tack Kyss

#8 Är det problem med båda dina tjejer? Idrottsskador antar jag eller …

/kram Spanaren

nillanb
0

#9 lilltjejen skadade sig när hon landade fel på studsmattan för några veckor sedan, hon landade på nacken och hade väldigt on,t fick ett schema av läkaren på rörelser hon skulle göra varje vaken timma.

Äldsta dottern skulle bara sätta sig ned då hoppade knät.

Men visst är det antagligen skador sedan hon tävlingsdansade och/eller var cheerleader. det är inte första gången hennes knä gör så här.

[Spanaren]
0

#10 Tack för svar och jag hoppas båda tjejerna blir hjälpta Kyss

/kram Spanaren

Pagan
0

ja, det hoppas jag med, inget trevligt nilla. jobbiga grejer att ha så där som upprepar sig, väldigt besvärligt. Knät som hoppar ur led, låter ju både smärtsamt och rent ostadigt att inte veta när det händer. Din andra dotter, det kan ju bli bestående. Oroliga prognoser. kram från mig.

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

God afton!

Hoppas ni haft en bra start på veckan, trots skador o andra tråkigheter..

Min dag på jobbet har varit strulig som bara den, har blivit utkastad ur systemen hela dagen och suttit med supportenObestämd

Nu är det kväll, barnen har fått mat, golvet är dammsugat och snart kan jag glida in i min bok och komma tillbaka till verkligheten om några timmar…Flört

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

låter underbart Elpida.vad läser du för god bok?

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Godkväller!

Jag har suttit här vid datorn hela dagen och nu skriker min nacke och min rygg, aj aj!

Håller på med att lägga ut mina hemsidor på nya adressen och det är mycket jobb - puh!

Men jag har i alla fall gjort färdig min portal nu, som jag vill ha den

http://www.gillasportal.st

Vad tycks?

(Ni får inte tycka annat än att den är fin Cool)

Det går inte att komma in på hemsidorna än eftersom de inte är färdiga.

Nu väntar en kopp te och en stund i soffan!

Elpida
0

#14 Tro det eller ej, men jag är helt uppslukad av Twilight-serien. Trodde inte det skulle vara för mig - kvinna på snart 38 år. Men visst är jag betagen av kärlekssagan och alla monster… Flört

"Du har alltid två val"

fridelfina
0

Min dotter läser de böckerna! Skrattande

Ja, god natt får jag väl säga nu då, syns i morgon!

Isa56
0

Godnatt Skrattande ska nog sitta en liten stund till har ju precis kommit hem från jobb. Och då går det inte att lägga sig direkt.

Nattinatt sov gott

Good Night

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

#15 Gilla outstanding! verkligen vacker entré och lite beslöjad så där mystiskt. Du har verkligen fått till det riktigt bra!

#16 Elpida, jag förstår dig mycket väl. jag har läst alla 4 som kommit ut på svenska. var väl lite tonårs romantiskt men faktiskt himla bra.

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

# 19 - Tackar o bockar Glad

Elpida
0

#19 Jag läser dem på engelska, tror att det var en rätt bra idé, vissa saker blir inte bra att översätta och de var relativt lättlästa. Visst är det tonårsromantik, men det är rätt roligt att tänka tillbaka på hur otroligt kär man kunde bli - och tro att man var ensammast i hela världen att känna så ha ha =). (Egentligen inte värre än tantsnusk he he)

"Du har alltid två val"