Tisdag 4/5 Godmorgon
Godmorgon allesammans 
Nästan 10 grader ute och ja kanske det blir sol.
Längtar till semester, har ju så mycket annat jag vill göra. Som är mycket roligare än jobbet.
Tänk om man varit ekonomiskt oberoende, drömmer mig bort…
Fast då hade man väl startat eget och jobbat 10-12 timmar om dygnet istället hehe Men med roligare saker att göra.
Ha en skön tisdag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon Isa och alla andra 
I dag har jag ett tanläkarbesök inbokat
men jag för sätta mig och andas en stund så går det säkert bra.
Där efter måste jag köpa en ny jacka till lilltjejen som fick sin jacka stulen i skolan!!!,
märkligt att någon vill ha hennes splitter nya jacka när jag skrivit hennes namn och telefonnr. så tydligt på insidan av ryggen så ingen kan undgå att se det!
Ha en skön dag alla !
Hej alla!
Isa vilken ljuvlig bild att få mötas till … tack 
Lycka till hos tandläkaren Nilla!
Nillan, tänk att ditt är alltid bättre än mitt för vissa person
Solen skiner och mitt sinne är varmt och lyckligt/ kram Spanaren
Tack själv Spanaren
Nillan Förr ersatte skolan, jackan om den blev stulen på skoltid. Det fick vi när dotras jacka försvann. ( Fast de hittade hennes kappa uppe på vinden vid slöjdsalen senare, antagligen någon som skulle "skoja") Ska håla tummen för dig hos tandläkaren.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

God förmiddag!
Hastar in och säger hej, stressigt på jobbet idag. Skönt, för det var länge sedan… =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godförmiddag!
Vacker bild Isa!
Ja idag är det inte vidare vårväder. Mulet och inte så varmt. Så det blir på med vinterjackan igen.
Jag har sovit lite hackigt inatt pga ryggen. Satt hela dagen igår vid datorn och det gillar inte ryggen alls, så den får väl ta igen sig idag. Idag ska jag "Lidla" - dvs åka in till Lidl och göra diverse inköp. Det gillar plånboken!
Ja tandläkaren skulle jag också kanske behöva gå till, men plånboken säger nej. Men än så länge har jag inet känt något. För någon månad sedan tyckte jag det isade i vänstra övre käken, men bytte då till Sensodyn, och då försvann det, tack o lov! Har inte varit hos tandläkaren sedan 2005. 
Nu önskar jag er en bra dag!

Halloj!
Här är det vackert väder och knappt 10 plusgrader. Kallt, men fint!
Sitter och samlar ihop mig här, har likt Morgaine ont i ryggen (som vanligt). Man är inte så glad då… Ska ta lite medicin (Naproxen tycker jag hjälper bra) och sen ta fram snabelgurra och dammsuga lite. Sen behöver jag diska också, så det tar jag tag i efter dammsugningen.
Ha det gott!

God kväll ligan. Lite stressad i kväll, ska genast läsa igenom alla trevligheter, sedan hägrar soffan. Trött trött idag.
Håller med dig Isa, sitter just nu under en palm och dricker en drink och tittar på den vackra solnedgången efter att ha badat och solat under den varma solen hela dagen.
vad som finns i? förutom isbitar som sakta smälter och gör glaset så där härligt immigt, lite barcardi, cola och en skvätt lime, mycket läskande
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jaaa Tandläkarbesöket gick bra! 750 kr fattigare men inga hål att laga
.

Toppen Nilla!
Nu är det goodnight folks!