Dagens hälsning 1 Maj!
God förmiddag på er!
Nu är det vår (även om inte riktigt vädret är inne på samma sak just nu) Jag har faktiskt varit med om att det snöat 1:a Maj här i Malmö. Men idag så är det växlande molnighet med risk för regn.
Jag ska inte demonstrera, men däremot så vore det skönt med en promenad idag, så jag hoppas att regnet håller sig borta.
Eftersom jag städade igår och ingenting behöver göras så ska jag bara göra vad som faller mig in idag.
Ha en fin 1:a Maj!
Godkväll Morgaine och alla andra. 
Nu är disk och allt undanplockat och friden lägrar sig, efter barn och barnbarnens besök. Roligt har det varit, även om det blir mycket prat och stoj. Så nu är jag trött, men mycket glad och nöjd.
Tyvärr var vädret så ostadigt att vi fick sitta inne istället. Men men det var trevligt det med. Så nu blir det en slöekväll.
Ha en skön kväll.
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God kväll 
Jag är barnvakt åt min dotters tvilling flickor Wow så mycket bus det finns kavar i den här tanten
tur att min yngsta dotter var med och höll ett vakande öga på mig!!!! Tänk att nioåringar tycker mamma är löjlig när vi leker prinsessor
tvillingarna tycker mormor är kul i alla fall !
Dottern med sambo skulle på en rockersfest, så jag fick agera sminkös
.
Barnen sover och jag börjar bli lite seg i kolan nu känner jag !

Godkväll!
Har jobbat idag, så jag kom nyss hem. Det var väldigt vackert när jag gick i från jobbet - det känns att det är vår!
Godnatt!
Dagen har varit i vilsamhetens tecken och det behövde jag. Har bara slappat och löst bok och tittat lite tv.