Jordbävningsfara!
Nu alla kvinnor som bär urringat, nu vet vi varför det är så mycket jordbävning i världen.
En iransk böneutropare påstår nämligen att det är alla urringningar och uppvisande av kvinnobröst som är orsaken till jordbävningarna!
Så tjejer, stoppa in boopsen nu ordentligt så att vi får lite lugn och ro här på planeten!

Jag läste detta nämligen på en gratistidning som låg nere i tvättstugan. Så jag hittar inte på!
Men jag tycker absolut det är dagens garv!
ja himmel!!!!, mina är i vaje fall väl förseglade 

Hahaha….
Jag gav upp ett gapskratt när jag läste detta i tvättstugan. Vi har ju en gemensam tvättstuga där flera stycken tvättar samtidigt, så övriga undrade nog om jag fått någon slags glädjefnatt. Det var bara så otroligt dumt och på samma gång fånigt roligt.
Inte nog med att Iran har bekymmer med USA utan nu har de också tuttar som fiender. Ackja - ackja……….
Haha,
Tror inte mina boops heller sticker upp, snarare ner, ni vet jordens dragningskraft blir större med åren.
Men tanken är ju faktiskt riktigt kul.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
# 5 - Ha ha, men då är det kanske detta som orsakar jordbävningar, att boopsen hänger nära markytan.
Hi hi 
Ja haha du har nog rätt där 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
sjukt dumt påstående
Mer troligt att det är böneutroparnas skrikande som gör att marken skakar.
~ mayolica ~
# 8 - Ja, där har du en poäng. Detta vrålande måste ju ge ljudvågor som fortplantar sig ner i marken……….

Då är det bäst att stänga igen ordentligt då för jag vill inte vara orsak till jordbävning 
Jo vi läste det där när vi var på kryssningen, herre min skapare vilka dårar det finns! 
"Låt själen vara fri"

Nja, det är nog inte marken som får jordbävning vid synen av alla tuttarna, det är nog snarare hos utroparen… ;)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#12 Kunde inte sagt det bättre själv! 
"Låt själen vara fri"
Jag förstod faktiskt inte logiken i att bröst skulle orsaka jordbävning om dom syns?
~ mayolica ~

Männen som vibrerar och inte kan tygla sina lustar? 
Frisläppta bröst kan ju… guppa när man går, precis som marken i en jordbävning… Men vad jag undrar är då vad män ställer till med när de blottar sig! Vulkanutbrott?

Ahaaaa, det är därför det är som det är på Island…;) För många blottande män =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus