Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1190 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 27/4

Hej!

Grattis till alla våra tre värdiga vinnare i bildtävlingen!

Ha en bra dag alla/ kram Spanaren

Isa56
0

Godmorgon Spanaren och alla andra. Skrattande

Tackar Tungan ute 

Här är mulet, men rätt skönt att vara ute. Magen rätt bra idag, men blir hemma idag också, för säkerhets skull.

Önskar alla en bra dag.

Kram Isa

Good Morning

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
0

God förmiddag!

Nu har jag visst missat ngt igen, måste leta upp tråden med vinnarna för där ligger väl bidragen va? Grattis till alla vinnare iaf!!! =)

På lunchen ska jag sätta mig och heala min onda rygg och axel så att jag kan komma ut på prompa efter jobbet. Tänkte nämligen försöka lägga svansen som jag skulle gjort sedan länge ikväll =)

Ha den finaste av tisdagar!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

Elpida, jag skulle gärna skicka healing till dig, men jag vågar inte. Jag har provat på min dotra en gång. När jag sedan frågade henne vad hon kände just den tiden, fick jag till svar att hon mådde illa Förvånad

Hon trodde det berodde på att hennes "älsk" hade lagt för mycket ost i middagen. Men Obestämd jag håller nog tassarna borta från sånt, just nu. Däremot skickar jag kramar och varma tankar i hopp om att du blir bättre.

Kram Isa

Elpida
0

#3 Tack för omtanken, söta rara du!! =)

"Du har alltid två val"

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Här är det mulet idag.

Jag har lite ärenden att sköta idag; apotek och lite förnödenheter som måste införskaffas. Och så ska jag köpa några penseer och plantera i ena balkonglådan. Jag har tre lådor och ska plantera de andra två nästa vecka. Det blir panseer där också . Eller så planterar jag dessa till helgen, beror på vädret. Det kan ju vara trevligt med blommor på balkongen till Valborg och 1:a maj.

Ha en bra dag!

NessaInglorion
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag!

Växlande molnighet hos mig och rätt varmt och skönt. Glad

Har fått något konstigt eksem i ansiktet som kliar och svider, det börjar torka ut nu så jag gissar på att det var en ellergisk reaktion mot något, vad vet jag dessvärre inte. Huvudsaken är att det blir bättre. Vill minnas att jag haft såhär tidigare en gång.

Snart dags för lunch, idag blir det kycklingklubba med quinoa och en kall sås gjord på creme fraiche och vitlök. Kollegorna bör hålla sig undan mig i eftermiddag. Flört Älskar vitlök, det är ju så smaskigt!

Gilla, det är alltid trevligt med blommor på balkongen så jag tycker att du ska köra på!

Ha en fin tisdag allihop!

Kram

"Låt själen vara fri"

[GunillaR]
0

# 6 - Jag älskar också vitlök och tar absolut ingen hänsyn till min omgivning. Brukar steka kotlett med lite rosmarin på (helst lamm). Sedan gör jag klyftpotatis i ungen och som kronan på verket gör jag en zsaziki av gräddyoghurt, gurka, vitlök, lite olivolja, salt, svartpeppar och en nypa socker.

Det är smaskens! Tungan ute

NessaInglorion
0

#7 Smarrigt! Trots att jag precis har ätit lunch blev jag sugen. Flört

"Låt själen vara fri"

Farwuq
0

Draken gör ett svep på låg höjd och säger hej.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Isa56
0

Hej Draken, vinkar för fullt. Skrattande 

Hey!

NessaInglorion
0

Hej hej! Glad

"Låt själen vara fri"

Elpida
0

Hej Draken =)

"Du har alltid två val"

nillanb
0

Hallojsan Glad

Jag undrar just om det kan vara så att jag fyllt hundra år utan att veta om detTungan ute. Kanke är det så att min kropp redan var använd…. när jag fick den jaja den återvinningenFörvånadattans vad det ska snålasFlört.

Mmm tjejer vitlök är smasken Cool

Elpida jag sänder dig ljus…jag hoppas det kan lindra lite !

kramisar

[Spanaren]
0

Lilla Nillan är det din tur i veckan att ha ont Gråter sänder

Pagan
0

Goddagens gott folk

I min del av världen är det vackert väder, något blygsam sol men varmt och gott. Arbetsdagen har förflutit i en huj och det är dags att lahga middag. Dillkött står på menyn idag. Löv it.

Ta vara på dig Nillan och Nessa inte pilla!!

Önskar alla en god fortsättning på denna enastående tisdag - den enda i sitt slag faktiskt, så ta väl vara på denFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

# 13 - Ha ha, jag undrade just över samma sak. Varför är det inte så lätt att gå nuförtiden? Man pustar och stånkar som ett gammalt ånglok.

# 9 - Hej draken! Hoppas flygvädret är bra idag.

Farwuq
0

Jo då det är OK, men…

jag är så trött så jag stannar nog på jorden.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland