Godmorgon Söndag 25/4

Morron morron tarotvänner
Låter kul Isa med lite tjejsnack.
Här bjuder vädret på lite hopp om sol längre fram.
Ska bara vara idag. Inte göra något tråkigt alls har jag beslutat. Eller rättar sagt min inställning till tråkiga hushållsuppgifter ska vara att sååå kul att skura badrummet o.sv. Allt hänger på attraktionslagarna och hur vi väljer att uppfatta saker och ting eller hur??
En uppfattning är ju förresten inget annat än en tanke tänkt många gånger. 
Med förhoppning om att alla får en god söndag…so long
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hm Pagan du gav mig en ide, mitt ena barnbarn ska bli 6 år, om man leker skura badrum med henne
en peng som uppmuntran efteråt. hihi eller kanske inte. 
För länge sedan fick vår drottning frågan om hur hon gjorde för att se så intressad ut oavsett var hon var, t.ex. på invigning och sånt. Då svarade hon att hon intalar sig alltid att det här är jätteintressant, och då blir det intressant också.
Jag kör det i synnerhet på jobb. Ja det funkar ibland.
Att bara vara är skönt, isynnerhet nu när det börjar grönska i buskarna.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

ja men visst, ta med dig barnbarnet och skura badrum. kan ju bli hur kul som helst
Appråpå kungligheter, läste om att förlovningen mellan Madelene och XX (vad han nu heter) slagits upp. Pappa kungen var visst ytterst förtretad över ngn otrohet? Har ingen koll men ngn som har lust att skvallra lite?
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Nu är jag inte jätteinsatt i det, men tydligen hade fästmannen varit otrogen med en tjej i Norge, och hade visst inte berättat för den tjejen att han var förlovad. Det slogs upp i skvallerpressen. Hon ska visst få 12500 kr för att berätta för tidningen.Den här norska tjejen var sur för hon hade tydligen inte fått hans riktiga namn. En annan löpsedel skrev att kungen festade på kalas medan Madde hade hjärtesorg. Det ska vara Madde som slagit upp förlovningen. Står i kvällposten.
Godmorgon tjejer 
Var hos svärmor och grävde upp klängrosor i går och planterade om dem här hemma
. Himmel vad jag har stuckit mig på taggarna… men det var det värt
. Grillning på kvällen och det smakade jättebra… sedan var jag så slut att jag gick och lade mig 21.30
.
Nu börjar solen lysa över oss så dagen blir säkert härlig.
Hej och hejdå 
Solen skiner och jag vill ut igen (vi har redan varit på långprommis).
/kram Spanaren
Godförmiddag!
Igår var jag lite slagen av någon slags magåkomma. Började på fredagskvällen. Men nu tycks det vara stabilt igen. Jag som skulle göra en del grejor igår ……………
Det blev inte ens en promenad. Jag var liksom "bunden till hemmet" om man säger.
Men det verkar vara bra idag så jag får väl hitta på något.
Ha en skööööön söndag!
Nillan ajaj,
då känner du dig som en mindre "nåldyna" idag då.
Spanaren du lär få en bra kondis, om det blir fint väder nu ett tag.
Morgaine vad skönt att du mår bättre idag.
Magåkommor är nog något av det värsta man kan råka ut för.