Godmorgon Pagan och alla andra 
Mmm vad härligt att solen värmer oss även i dag.
Lilltjejen är hemma från skolan med feber, så vi får se vad vi kan hitta på i dag.
Ha en härlig dag i solskenet alla
Godmorgon Pagan och Nillanb och alla ni andra 
Just nu är det lite halvmulet, men vindstilla och en 2-3 grader. Har precis varit ute med min kaffemugg
Och såg att vi har tydligen fler katter som springer runt, i vinter har vi bara sett en helsvart katt och nu kom där en gråspräcklig och efter kom en gulaktig katt. Det värsta är att de "sköter om" i vår trädgård och vi har en hund som är mer än lovligt intresserad av det "uäk"
annars stör de inte.
Pagan. Dagens rapport om din rygg, hur är det med den?
Nillanb lite mys med lilltjejen kan ju vara skönt, då kan du också få lite vila samtidigt. 
Ha en skön tisdag.
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Ryggstatus idag. Tack för att du frågar. Lite bättre Isa. Jag ska meditera en stund lite senare och tala om för kroppen att den mår jättebra. Detta hoppas jag ska hjälpa till lite extra.
Känner att jag belastat fel i och med den onda ryggen och nu sitter det onda över axlar och nacke oxå. Det är som sagt ett jäkla ofog. Det är ju det där med att vila!! Att det ska vara så svårt.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Pagan Stackars dig
Jo det där med att koppla av och vila är inte det lättaste, när hjärnan vill och kroppen protesterar.
Att meditera tror jag är bra, det gör jag också när jag behöver koppla av, ibland när jag är riktigt stel då tar jag ett varmt bad med några droppar rosmarin olja. Är det bara en muskel masserar jag in det. Sen luktar man som en flaska liniment hehe.
Tröstekramar Isa

God morgon!
Började dagen med akupunktur, det var inga problem att slumra till lite lätt även om jag precis stigit upp. Försökte köra en meditation när jag ändå låg där, men efter några minuter sover jag och drömmer istället - tyvärr inga "meditationsdrömmar"…
Solen har tittat fram här oxå, jag hoppas den håller sig hela dagen så det hinner värma upp luften lite =)
Pagan, har du ngt varmt att ha över nacke, axlar? Typ en vetekudde eller värmedyna. Vetekudde kan vara jobbigt att sitta med då de är ganska tunga och man ändå har ont och det är ju meningen att man ska slappna av… Ett varmt bad med rosmarin lät ju toppen, det ska jag nog prova själv! =)
Nillan, du får ta hand om dig och lilltösen. Passa på att njut nu när du ändå är hemma! ;)
Kram kram på er!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag!
Sovit som en stock har jag gjort och det tycks ha gjort underverk på min mycket onda kropp igår. Idag känns det bättre, tack o lov.
Solen skiner idag även om det finns lite moln i kanterna. Hoppas att jag kan gå en liten promenad i alla fall. Kroppen mår mycket bättre av en promenad och få röra sig när man haft en värkattack. Det känns som ett stort ömt blåmärke där det var eldsvåda igår. Men imorgon är det ännu bättre. Ibland gör det ont att leva, som Lena Ph sjöng.
Ha en fin dag!
Morgaine, det där med värk i kroppen känner jag till och jag håller med om att röra sig är ett måste, för att inte bli ännu sämre.
Mina naturpromenader ger mig så mycket plus det är mjukt och skönt att gå i min natur 
Ha det alla /kram Spanaren
God middag!
Solen skiner här också men det blåser nordliga vindar. Lite kyligt i luften med andra ord.
I fredags fick jag en tråkig nyhet, familjens nymfparakit som funnits hos oss i 16 år dog på fredag eftermiddagen. Troligen en hjärnblödning. Han skulle ha fyllt 17 på nyårsafton så vi hade haft honom sedan han var bebis. Jag blev helt knäckt, hade ett speciellt band till honom då jag tog hand om honom väldigt ofta. Hans bästa vän, familjens undulat, har varit ledsen och gråtit efter honom men hon verkar må bättre nu det lilla livet. Helgen har varit tårfylld. Känns bättre och bättre men vi saknar honom enormt och mina föräldrar har varit otröstliga. Det är tufft att förlora en familjemedlem. 
Önskar er alla en fin tisdag!
Kramar
"Låt själen vara fri"
#8 Beklagar din kära väns bortgång
/kram Spnaren
#9 Tack fina du! 
"Låt själen vara fri"
# 8 - Åhh det är så sorgligt att mista en familjemedlem. De små djuren lämnar tomrom efter sig 
Skickar en styrkekram till dig!
#11 Tack Gilla!
Ja det är väldigt sorgligt och varje gång tänker man samma sak: "Jag ska inte ha fler djur, de bara dör!" Dum som man är, för de skänker en ju så stor glädje de små liven.
"Låt själen vara fri"
Jag beklagar Nessa
Det är jobbigt att förlora en vän…
Kram
#13 Tack Nillan, ja det är otroligt tufft.
Kramar
"Låt själen vara fri"

va tråkigt Nessa. Fast jag tänker som du oxå, då jag förlorat en god vän att nu ska jag aldrig mer…Fast då glömmer man ju hur mycket glädje och kärlek de ger. De ger oss minnen för livet.
Isa, ska prova med rosmarin olja, har det faktiskt hemma. Kanske skrämmer jag maken på flykten med lukten, det vore faktiskt lite bonus, han är inne i en jobbig period.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Nessa, är så ledsen för din skull. Det är skittufft när de går bort, samtidigt får du glädja dig åt att det v ar just dig och din familj denna rara fågel kunde skänka glädje och kärlek åt. *kram*
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Beklagar Nessan, ja det är tufft att förlora en familjemedlem.
Pagan har du tur sover han på soffan och du får hela sängen för dig själv
Är han i trotsåldern nu? hihi
Kram Isa
Säger godnatt här fast klockan är över midnatt. Vädret är exakt som aprilväder ska vara. I morse var det klart och soligt, men efterhand så kom molnen att ta över. På sena eftermiddagen kom det in mörka mystiska moln som jag först trodde var åskmoln men det var inte åska i dem. det var snö!
Men är det april så är det.
Jag har i alla fall varit på köpcenter och handlat hem lite förnödenheten såsom en leksak till katten, några hårprodukter till mig samt en ny jättevacker gammelrosa begonia till sovrumsfönstret. Ja, och så lite mat förståss.
Nu ikväll kom värken smygandes igen, men det har annars varit hyfsat på dagen och ingen feber. Jag skulle behöva massage! Om jag skulle kontakta min gamla sjukgymnast! Får nog göra det i veckan, jag känner att jag är stel i nacke och axlar.
Nattinatti!
Jag säger också godnatt.
Ush Gilla jag lider med dig. Det är inte roligt med värk. Hoppas det blir bättre imorgon.
Kram Isa