Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1807 ggr
Isa56
0

Godmorgon Måndag 19/4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla Skrattande

Tänk en HEL vecka till det är måndag igen Flört

Solen skiner och det är fortfarande lite kallt, var frost här inatt. Eftermiddag gäller på jobbet denna vecka. Rätt skönt med förmiddagen för sig själv, men kvällen försvinner. Synd att man inte kunnat sluta vid 8-tiden istället för strax efter 10.

Snart kommer sommaren igen. En bild från förra sommaren.

Ha en skön Måndag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Spanaren]
0

Hej Isa och alla andra!

Solen skiner och vår hundprommis på skaren var mer än skön. Gassande sol smekte mina kinder när jag vandrade fram mellan träden och ut på de öppna platserna.

Ett litet lager av pudersnö uppe på skaren, smekte in mina steg så att jag gick fram lite mera ljudlöst än vanligt Flört

Klarblå himmel och kritvit snö och en helt underbar morgon, vem skulle inte mysa då?

/kram Spanaren

Isa56
0

Ååhh vad det lät härligt med en sådan promenad SpanarenTungan ute

Isa

Pagan
0

Godmorgon godmorgon Isa och Spanaren och till er andra som tittar in under dagen.

Här bjuds det oxå på vackert väder. Sol och värme. Låter som du Spanaren fått en god start på dagen. Tack Isa för din vackra bild. Det är inte långt kvar nu tills vi kan ha den utsikten och den buketten i vårt fönster.

Önskar alla en helt underbar dag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Hej Pagan Skrattande Hur är det med din rygg? Lite bättre hoppas jag. Hur gick marknaden? Kom du hem med en massa "bra att ha" saker.Tungan ute Och hur gick det med storstädningen? du var väl arbetsledare.

Isa

Pagan
0

Tjenis isa.

Ryggen fortfarande ledbruten. Självförvållat till mesta delenFörvånad vore ju bra om den fått vila kanske….

Marknaden bjöd som vanligt på en del smått och gott. Hade min dramaten med och den var full av roliga saker och ätbart förståss. Det mesta har vi redan satt i ossSkrattande Du vet man måste tänka på bäst före datumetFlört

jajamensan, jag var städledare. mina söner tvättade alla fönster, maken uppehöll sig i badrum och bastu mest, själv fick jag städdille och var helt enkelt tvungen att ta bort alla socklar i köket och städa under där och bakom & under kylen, kan du begripa hur knäpp man kan va?? Så det var i golvnivå jag befann mig mest.Glad Yngst i skaran, min ärade dotter var oxå helt loss. Har aldrig haft så rena prydnadsföremål. Så vi fick gått igenom hela huset och det var underbart  att vakna i morse. Det som återstår är gardinupphängning i kök och matrum. Ska bara strykaSkrikandes

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Nu har du nog missuppfattat städledarens roll Flört Hon ska INTE krypa på golvet utan, hon sitter bekvämt draperad över en stol med en massa planeringspapper framför sig. Också nåt gott att dricka och äte. Då och då en värdig runda för att se att alla gör vad de ska. Haha lät inte det bra?Skrattande

Strykning, hm jag har provat med en tonåring en gång, jag kallade det för utbildning. Hm en halvtimme för att stryka EN skjorta, kortärmad dessutom.Förvånad Men nåja han vet hur han ska göra iallafall.Flört

Accountant

Isa

[Spanaren]
0

#2 Ja, dom är underbara Tungan ute

Pagan
0

Ska nog vara din sorts städledare nästa gång, låter mycket bättreSkrattande

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

Morgon!

Solen har tittat fram igen efter att ha gömt sig i helgen.

I lördags åkte jag, maken och lilltjejen till stan och bara gick och myste. Tog en fika och pratade lite innan vi åkte hem, sådant borde man göra oftare! =)

Pagan - fy skäms på dig! Lyssna nu på mamma Elpida - det är absolut förbjudet att krypa omkring o städa socklar med en sådan rygg!!!!! Dessutom ger du mig så dåligt samvete för jag har inte städat särkskilt mycket i helgen *fniss*.

Ha en härlig måndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Godmiddag!

Jag har lite feber idag och känner mig hängig. Vet inte vad som felar om det är förkylning på gång, eller om jag bara är trött. Eller så kan det ju vara morbus dercum som visar att den finns.

Solen skiner idag och jag skulle vilja gå en promenad, men jag får se hur jag känner mig framåt dagen.

Jag har så mycket jag ska göra idag, vill orka, måste orka!

Kramen på er alla!

Pagan
0

#9 Flå´t

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

#11 Duktig flicka! ;)

Vilken fantastisk familj du har förresten som hjälpte till. Maken hemma är lika intresserad som jag av att ha det städat - men barnen!!! Det är bara lilltjejen som tar trasan och sprayflaskan och går lös på köksluckorna ibland (vilket leder till att jag måste torka av allt efteråt eftersom det är roligare att spraya än torka…=)

"Du har alltid två val"

[Spanaren]
0

# 3 Mmm mina naturpromenader är guld värda :-)

[Linda-E]
0

Hej Allihopa!

Längesedan jag var in och skrev något. Men jag brukar titta in och läsa om det har kommit något nytt och spännande. Jag har inte glömt bort er.

Jag har fullt upp med mitt arbete, kursen jag går just nu och jag ska börja plugga Psykologi B den 26 april i 6 veckor ska bli så roligt.

Ha det bra i solskenet.

Elpida
0

#14 Hej Linda! Vad kul att du kommer in och skriver lite, vi saknar ju dig!!! =)

"Du har alltid två val"

nillanb
0

God eftermiddag Glad

I morse kom äldsta dottern med sina tvillingtjejer på besök Skrattande de små liven ligger och vilar nu.

Det skiljer 6 år mellan mitt yngsta barn och mina barnbarn.

ha en härlig kväll allesammans

Pagan
0

#12 Jo jag vet de är fantastiska. Det gäller att trimma dem tidigtSkrattande

#14 Linda du är saknad ska du veta.

#16 Oj var din dotter tidigt ute eller fick du en sladdis? två till på köpet på en gång som förstagångs mamma, tufft! Låter som ni har full rulle på hemma frontenTungan ute

Sajtvärd Tarot

nillanb
0

#17 både ock… Jag fick äldstan som 19-åring och sladden som 35-åring Tungan ute

Japp här är det alltid fullt ös barn i alla åldrar och även deras kompisar som hälsar på även om de äldsta inte längre bor hemma… det är gött att kramas med dem !

[Spanaren]
0

#18 Var rädd om dig för hälsan går först Flört

nillanb
0

#18 Spanis du är så härligt omtänksam Kyss

Hmm ja det sägs ju så… jag glömmer att jag behöver stillhet ibland, men de ställer inte några stora krav de vet att det inte fungerar de vill bara vara, prata lite och ÄTA mammas mat Flört Men vet du Spanis äldsta dottern har varit här och städat då och då när hon vet att jag inte kunnat Skrattande.

Ge ungarna av sin tid och kärlek de vill själva hjälpa till när de kan !

Det är underbart !… även om jag blir trött iband…Cool

[Spanaren]
0

#20 Du har så fina barn Nillan och dom och din man är så rädda om dig, som tur är Flört

Vara med de sina är det bästa man kan göra för allt annat finns kvar till en annan dag att göra Skrattande

[GunillaR]
0

Godkväller på er!

Denna dag har varit väldigt besvärlig. En ordentlig värktopp som bara började med feber i morse. Huga, det var längesedan jag upplevde något sådant här. Det brinner i hela muskelpartiet över skulderbladen och det småpyr i resten av kroppen. Inte kul alls. Bara väntar på att det ska bli en ny dag och att värken ska ha lagt sig.

Gnäll och gnäll…….

Elpida
0

#22 Här får man ju gnälla lite - det är ju det som är så skönt. Så kan man "bryta ihop o gå vidare" sasFlört Hoppas du får en bättre dag imorgon! kram

"Du har alltid två val"

[GunillaR]
0

# 23 - Jomenvisst! Jag håller på som värst att bryta ihop just nu, så att jag kan gå vidare i morgon. Har ju massvis med kul saker att göra Tungan ute