Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1459 ggr
Isa56
0

Godmorgon Lördag 17/4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans Skrattande

Mulet och ganska kallt idag. Maken har kört iväg ett par timmar. Så nu har jag och hunden lite ensamtid. Det har varit en såndär strulig och slitig vecka, Kroppen är trött men hjärnan går på högvarv med en massa vill göra. Nåja det kommer det med, just nu  drog jag dagens kort som blev "The high priestess" andligt uppvaknande, hm kanske ska jag ägna mig åt meditation istället. En runda med hunden på gräsmattan, har en hundfrisbee som han älskar att hämta. Och det bästa av allt. Jag slipper springa, han motionerar sig själv.Oskyldig

Ha en skön dag trots vädret.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

nillanb
0

God förmiddag Isa och ni andra Glad

Även här är det gråmulet och kyligt, jag behöver köra några maskiner tvätt och starta upp gubben som en duracellkanin så han tar ett varv med snabeldrakeFörvånad.

I kväll äter vi tillsammans med min syster och hennes familj.

Ha en fin lördag alla !

Pagan
0

Godmorgon Isa och alla andra. Även här är det mulet, blåsigt och risk för regn.

Lördag och marknad. Kommer säkert komma hem med en massa gott i magen och i mina påsarTungan ute

Lite blomster och munkar och goda påläggskorvar lär det bli i allafall. kanske lite vår fint hantverk oxå hmm, bäst att ta med ryggsäcken.

Ha en trevlig dag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Låter som en mycket bra ide Nillanb, att starta upp maken sådär, hm en mycket bra ide som jag nog ska ta efter. Flört

Pagan Hoppas din rygg är bättre. Marknad, mm det är så roligt. Låter mer som du ska ta en sån där skrinda med dig istället så du får plats med allt gott och roligt.Tungan ute

Isa

Pagan
0

ja ingen dum idé Isa. Blir alltid en del att släpa på, sånt där "oplanerat" som ändå alltid följer med. kanske ta med nåt att sitta på då oxå.  Ryggen fortfarande som ett kylskåp. Tror jag blir galen. Stretchar och stretchar, kanske får jag uppsöka en kotknackare. Kom knappt ur sängen för min kisspaus i natt. Djäkla ofog. Skrikandes

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Spanaren]
0

Vilken morgon, jag säger bara det Skrattande

Skare att gå på och vovven och jag njöt i fulla drag och kameran plockades fram i tid och otid Flört

Nu ska jag till stan och göra några ärenden och sedan så blir det sällskapsspel med goda vänner i kväll.

Ha det/ kram Spanaren

[GunillaR]
0

God förmiddag!

Jag sitter och skriver på en artikel, som kanske kommer in nu på förmiddagen, annars kommer den in ikväll sent.

Jag ska nämligen iväg till min sonsons kalas idag, så det gäller att skynda på nu här med dusch och hårtvätt.

Artikeln ska handla om En Spåkvinnas Berättelse, den blir i två delar.

Ja vårvärmen och solen försvann för här är det gråmulet, så det blir att ta med sig paraply nu när man ska åka buss.

Ha en bra dag!

Isa56
0

Hehe Pagan har du sen någon som kan dra skrindan så sitter du som en drottning lojt viftande till till åskådarna.

King

Kram Isa