Inför nya året
Det är alltid bra att göra en läggning inför det kommande året. Nu i december är ju mycket lämpligt.
Man kan ju göra olika sorters läggningar. En del drar ett kort per månad och ser då månad för månad.
En del gör en läggning för hela året där man till exempel lägger svansen (samma som med vanliga kort)
tre kort i varje hög
mig själv / vänner/ hem /
vad jag har/ vad jag får/ vad jag inte kan undvika
Det finns säkert fler.
Ni kan ju redan nu börja fundera på vad det är ni vill veta om 2010 och planera en läggning
Men vänta tills vi öppnar den dolda gruppen! Mera besked kommer söndag 13e
Det här måste jag försöka mig på Morgaine! Tänk att kunna få några stalltips inför det nya året..!
Vilka är med i den dolda gruppen? Får vem som helst va med..?
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Jag har inte öppnat någon sådan än men kommer göra det senare idag. Dem som får vara med är sådana som du, som är aktiva medlemmar här på sajten. 
Spännande :-)

Spännande!
Jag vill ha min tarotlek nu! :o)
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Åh vad spännande! 
"Låt själen vara fri"

Jag gjorde en läggning om mig själv och vad jag skall ta med mig i bakfickan för året som kommer. Ser ut att få hålla i hatten..puh. 
~ Medarbetare på Tarot ~
Detta måste jag prova.
Jag har inte gjort min än. Väntar tills jag kommer tillbaka efter semestern. Jag är dock nyfiken på det nya året eftersom jag anar att det kommer bli förändringar på något sätt.
Jag har inte gjort min heller, men är sugen på att testa sen..
# 9 - Naturligtvis ska du göra! 
#10 Ja det får bli en egen julklapp till mig själv. Den kostar ju inget
Jag ska bara köpa något sen på stan 
Tänkte också göra en läggning för det nya året men det får vänta en stund till, har för mycket annat att tänka på just nu. 
"Låt själen vara fri"
# 11 - Men du, se då till att ta ordentlig betalt 

#13 Javisst. Ta betalt av mig själv *hahaha* 
# 13 - Javisst! Detta gör att du får ta den summa pengar för att gå ut och handla en julklapp till dig själv. Enkel matematik 
#15 Snarare smart matematik tycker jag 

Så är jag här igen! Tänkte göra en uppföljning
. Som jag skrev antydde korten på att mkt kommer att hända och det kan man ju säga att det har stämt in…ALLT händer! Länge har jag funderat kring mitt förhållande och nu tagit ett beslut…sen 1 vecka efter det får jag ett förvarsel ang mitt jobb. Dvs kommer det inte in mer order har jag snart inget jobb och skall man tolka korten lär det bli så också. Så nog händer det saker!
Men eftersom jaghar varit rätt trött på mitt jobb har jag en förväntan inom mig, det känns som att något helt nytt är på gång, det riktigt bubblar!
Det har hänt saker som har fått mig att ta drastiska beslut ang mina fritidsintressen också..allt verkar stå inför en förändring.
Så det skall bli intressant att se vad som händer i sommar nu.
~ Medarbetare på Tarot ~
Kan ni tänka, jag glömde själv att göra denna. Men nu måste jag göra den juueee!
Senare idag!