Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1238 ggr
Isa56
0

Godmorgon söndag 11/4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla Skrattande

Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag.Kom att tänka på de gamla bilderna av en pojke och en flicka. Ni vet dom där.. Lycka är …. försökte googgla för hitta något, men det gjorde jag inte. Däremot hittade jag det här ordspråket  sagt av Arnulf Overland.

"Det finns en lycka i livet som inte kan vändas till sorg: Det är att du glädjer en annan, det är den enda glädjen".

Och visst stämmer det, man blir glad när man gjort någon annan glad.Skrattande 

Ha en skön söndag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
0

God morgon Isa, knasiga jag var bland äldre inlägg och såg inte att du redan morgon-hälsat oss. Morgaine får väl plocka bort min så skriver vi härGlad.

Här skymtar solen fram bakom tunga moln, jag hoppas vi slipper det gråa trista vi hade igår (det var kallt att stå på fotbollsmatch - och blöttObestämd)

Ha en fin fin söndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

Eller skriver vi i båda och blir riktigt "tjötiga"Flört

Jag har klottrat i din tråd också.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Idag ska jag åka till sonens familj. Det blev ju inte av att vi träffades till påsk eftersom de stack upp till Åre och åkte skidor.

Nästa söndag ska jag dit igen på 6-årskalas!

Vädret är lite sol och lite moln blandat. Hoppas det inte blir någont regn i alla fall.

Ha en sköööön söndag!

Pagan
0

Underbart våren visar sig från sin bästa sida hos oss idag. Har suttit och läst i solen - Sanaya Roman, lär dig kanalisera. Mycket trevligt. Maken gör pankakor för att få upp våra älskade yngel. Vi ska såga och släpa idag så det vill till att fjäska med god frukost.Skrattande

Övervåningen är full av flickor, de har sovit i soffor och på dynor på golvet så det ser ut som hela havet stormar.

Önskar alla en riktigt riktigt trevlig söndag

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot