Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 922 ggr
Isa56
0

Godmiddag lördag 10/4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmiddag alla Skrattande

Solen skiner och det var ljuvligt att sitta där ute och dricka kaffet, medan solen värmde.

MEN JÖSSES så seg iFokus är idag.Förvånad och snackistråd2 och Tarotcirkel2 ligger hela tiden som olästa, hur många gånger jag än går in och läser. Obestämd Kanske det är service på gång på iFokus. För det är bara på iFokus det segar.

Nåja det löser sig. Har ensamtid nu och njuter för fulla muggar. Kanske korv till middag? Flört

Ha en skön lördag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Här skiner solen också, men jag är så trött idag. Skulle bara vilja ligga och vila hela dagen men det går ju inte.

Men jag ska sitta en stund på balkongen i eftermiddag, så spelar det ingen roll vad jag egentligen ska göra.

Ja iFokus är mycket segt idag, hoppas att grabbarna fixar detta.

Ha en sköön lördag!

nillanb
0

God dagens !

Ja himmel jag håller med om att det är segt på iFocus jag gav upp i morse.

Här försvann solen redan på förmiddagen och det är kyligt och blåsigt.

Min dotter skadade sig i går morse när hon skulle göra en volt på studsmattan hon landade på nacken! Vi satt länge på AVC och känner mig inte helt nöjd då de inte tyckte hon behövde röntgas.

Hon har ont och min syster som gav henne en lista på rörelser hon måste göra en gång varje vaken timma.

Jag önskar er alla en skön lördag !

Pagan
0

Gomidda´

Ja här är segare än kola. Har lagt in ett inlägg och det tog en evighet innan det fungerade. Det blir nog ingen större aktvitet här idag om de inte löser detta.

Hoppas din dotter mår bättre Nillan. Låter allvarligt.

Önskar alla en riktigt trevlig lördagSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot