Dagens hälsning 9 april
Oj oj vad tiden går fort. Nu är vi snart i mitten av april. Om 9 dagar så fyller min sonson 6 år och sedan ska han börja i förskolan.
Och min sondotter fyller ett år den 18 juni.
Ikväll så kom jag på en mycket gammal läggning som egentligen är för vanliga kort men den går säkert att tillämpa på Tarot också, så jag kommer att föreslå en upprop till denne enkla läggning.
Mer om detta kommer i senare idag. För nu är mina ögon trötta och vill lägga sig, så det är väl bäst att jag följer med dem. De kan ju inte ligga där ensamma på kudden, hi hi.
Natti eller godmorgon, vilket som önskas!
Godmorgon Morgaine och alla ni andra 
Mulet idag, än så länge.Får se hur det blir senare idag. Fredag, skönt då är det kort arbetsdag, bara 6 timmar. Ja tiden har gått fort och snön försvann väldigt fort. Det trodde jag inte den skulle göra. Grönskan kommer snabbt nu också. Nu ska jag lägga in fredagstävlingen så får vi se hur det går.
Ha en skön fredag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godförmiddag!
Oj vad jag har sovit inatt. Som en stock.
Vädret är inte speciellt vackert idag. Mulet är det men väderprofeterna har sagt att molnen ska skingras fram mot eftermiddagen.
Jag får väl bege mig in till Lidl och inhandla lite förnödenheter.
Sedan ska jag måla resten av dagen. Har mycket på gång nu och egentligen inte alls tid att sitta här vid datorn. Men av någon konstig anledning så finns där en alldeles speciell dragningskraft som gör att man måste öppna lite då och då……..
Ha en skön dag
Go`morron allihopa! Är det fredag nu igen, herrgud har tappat kollen helt tydligen
#4 Hej Gahella och välkommen hit 
# 1 - Den där bilden kan jag ta till mig helt. Att man ska lyssna på sin kropp - och klä den i morgonrock och tofflor - he he 

God eftermiddag!
Har varit inne och surrat runt och helt glömt bort dagshälsningen - sådant går ju inte för sig ;).
Här är det stora tunga moln, men solen glimmar till då och då.
Maken kommer o hämtar mig efter jobbet så att vi kan uträtta lite ärenden i stan. Eftersom hela påsken försvann i vaka ska det bli skönt med vila och eftertanke denna helgen. Att hitta tillbaka till oss själva lite och umgås med barnen.
Önskar er en fortsatt trevlig fredag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus