Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1247 ggr
[GunillaR]
0

Dagens hälsning 8 april

God förmiddag!

Solen skiner här men enligt väderprofeterna skulle det kanske bli någon regnskur i eftermiddag.

Idag har jag mycket att göra, städning, tarotläggning och måleri.

Jag hade tänkt städa badrummet från golv till tak (pust) Det måste ju göras någon gång, så varför inte idag?

Ha en bra torsdag!

Isa56
0

Godmiddag Morgaine och alla ni andra. Good Day

Morgaine Har du ingen högtryckstvätt? Det använde jag när jag arbetade som städerska och skulle städa duschrummen.

Vissa dagar tycks springa iväg. Jag var upp tidigt som vanligt. Sen jag började med Lchf så räcker helt plötsligt 5-6 timmars sömn, sen vill jag inte ligga kvar längre. Obestämd Var in och hämtade paket och handlade, sen rensade jag den grillade kycklingen jag köpt och mosade lite avocado med creme fraiche, philadelphiaost, lite lime och citronpeppar. Visst en grillad kyckling är kanske dyr, jämfört med en färsk, men jag har inte tid eller lust att dona för mycket i köket när jag ska iväg på eftermiddagen, och den där kycklingen räcker till tre måltider, (nope min man äter inte kyckling) Nu har jag fixat allt och ätit så nu har jag en halvtimme i lugn och ro innan jobbet kallar.

Turtle

Ha en skön dag, än skiner solen.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Hejsan alla glada

Här är det mulet och det små regnar lite sporadiskt. har jobbat sedan 5.50 imorse och kom nyss hem. Ibland blir det lååånga dagar.

Har småpratat med min ena kisse. Hon är en MaineCoon och har ofta väldigt mycket att berätta. Något har upprört damen idag för hon dök på mig direkt då jag klev ur bilen. Skulle tro att grannens katt retat upp henne igen Hon är inte mycket för flirt. Flört

Hoppas alla får en mysig kväll.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Men är det inte härligt när katterna pratar! Jag har också en liten dam här som mycket tydligt berättar för mig när jag har missat något eller hon vill något speciellt.

Nu regnar det här, ett vårregn som strilar ner på fönsterrutorna….