Godmorgon tisdag 6/4
Godmorgon alla
Efter en nollgradig natt är det fortfarande lite kyligt, men solen skiner. Första arbetsdagen efter 4 dagar ledigt.
Känns segt, har ju så mycket annat jag vill göra istället. Nåja kommer man bara iväg så går det med. 
Ha en skön dag. Det börjar grönska lite här och var.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon på er 
Påsklov och grå väder ! Ungarna har fått fram sina cyklar igen. Igår plåstrade jag om ett par stycken barn !, rullgruset som ligger kvar på gatorna är riktigt farligt nu när barnen cyklar.
Det gör väldigt ont att tvätta bort grus ur skrapsår.
Jag önskar er en skön dag
Ush då, Nillanb det är inte skönt att cykla omkull i grus, det gör riktigt ont att tvätta bort. 
Hoppas du själv mår bättre nu. Och bomullen har försvunnit.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
G'morrn klockan 10.13 här är det lite snö men en fin blå himmel, jag vaknade precis och har inte riktigt stigit upp ur sängen ^^
Att skriva, är att måla med ord...
medarbetare på Fantasy iFokus
Godförmiddag!
Jag har sovit som en stock inatt.
Idag är det inget spännande väder, det är mulet men regnar inte. Jag ska tvätta i eftermiddag, inget speciellt spännande, men det måste göras.
Det känns som måndag idag men det är ju tisdag!
Ha en bra dag!
God eftermiddag.
Ledsen att jag varit frånvarande ett tag, haft ett återfall i depressionen så jag har mått väldigt dåligt under påsken. 
Är på jobbet nu iallafall men ska gå hem tidigare och försöka ta igen förlorad sömn, påsarna under ögonen hänger nere vid hakan känns det som.
Solen skiner och det är 10 grader varmt här idag, underbart! Det hjälper åtminstone till att få en att vilja kämpa vidare.
Ha en fortsatt fin tisdag!
Kramar
"Låt själen vara fri"

Här var det blank is i morse. Det märkte jag först då jag var nära att köra av vägen
Sen blev det till att krypköra. Snacka om adrenalinpådrag. Var skakis länge efteråt. Borde fattat vinken då jag fick skrapa rutorna…
Nillan på benen igen? Allt väl?
Nessa, vad säger man? Life sucks big time ibland. Det tar den tid det tar och jag hoppas att du inte går lika djupt ner i svackan som tidigare, att den så smånigom planar ut så att säga. kram på dig.
Ha en god fortsättning på tisdagen.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
#6 Hua, vilken tur att det gick bra! 
Jo, life sucks och visst tar det den tid det tar. Nej, svackan är inte lika djup den här gången, jag har ju verktygen att jobba med och de hjälper mig. Ska försöka få ordning på mig själv igen, skam den som ger sig. Det blir bra snart! Det måste det bli!
Kram
"Låt själen vara fri"