Tarot iFokus

Tarot

Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 1849 ggr
Caramelbrownie
0

Tarot kortlekar?

Vilka Tarot kortlek(ar) använder ni? Jag själv använder Rider-Waite, eller Waites Univerisella Tarot. Jag älskar den på grund av dess enkla och rena färger. Men det mest intresanta är ju att det finns så underbar mysterik i bilderna, inte de själva personerna på dem, utan i bakgrunden.

Att skriva, är att måla med ord...

medarbetare på Fantasy iFokus

Pagan
0

jag använder Jolanda den tredje och pagan Tarot. Har inte hållit på så länge och jolandas är den jag använder mest. Tycker mycket om färgsättning och hans arnolds sätt att måla.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pagan
0

Nämen, bytte du precis Avatar??

Sajtvärd Tarot

Caramelbrownie
0

Jag gillar också jolanda, och jag har heller inte hållit på så länge, men har bara waites, Tarot kort är ju så dyra, (enligt mig med dålig ekonomi)Tyst

Caramelbrownie
0

Ja  Skäms

Pagan
0

ja, jag tyckte väl det. TjusigSkrattande

Sajtvärd Tarot

Pagan
0

Nähä, du bytte igen ju.Tungan ute

Sajtvärd Tarot

Caramelbrownie
0

kan inte bestämma mig Xd

Pagan
0

Nej det är ju inte så lätt att bestämma vad/vilken avatar som mest liknar den man är. Lycka tillFlört

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Jag använder Gilded, så jättefina bilder. Där är engelsk bok med (är så ringrostig med engelskanSkäms) så jag använder Morgaines förklaringar i huvudsak, och läser lite vid sidan om.

Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[trollduva]
0

jag använder vikings Tarot,har provat ett par stycken och det är denna jag gillar bäst=)

Mysan59
0

Jag håller inte heller på mycket och har också Jolandas, men gillar den inte Förvånad

Jag har också Thoth tarotlekmen där fattas det 1-2 kort Rynkar på näsan

Söker efter nån annan lek, men har inte råd att köpa nån ny nu tyvärr

Pagan
0

#11 vad är det du inte tycker om Myzan? Det är ju alltid kul att jämföra då vi tycker så olika.

Sajtvärd Tarot

Mysan59
0

#12 Jag vet inte riktigt… gillar inte bilderna tror jag, fast det är Arnold som ritat dom… eller om det är att leken är så liten i storleken mot Thoth, fast det egentligen är lättare att hålla i den då…

Ja du, svårt att förklara Tungan ute

Pagan
0

Ja, ibland så fungerar inte kemin bara och då blir det en känsla av att inte riktigt trivas. Har du kollat på länkarna här på sajten, det finns så många fina lekar att välja bland att man blir helt sjuk.Skrattande Jag skulle vilja ha minst 10 olika. änglar, demoner, läcker grafik, mysiga, gulliga, underbara….ja om jag hade pengar tra la la la la

Sajtvärd Tarot

Mysan59
0

#14 Ja det finns ju en uppsjö av dom och det är flera jag skulle vilja ha, men pengarna räcker ju inte tyvärr…

Men man får väl känna vilken som känns bäst och köpa den och sen köpa en då och då om man vill ha flera…

Skrattande

kicki13
0

Jag använder Celtic Dragon Tarot, Animals Divine Companion och Druid Craft Tarot dom är dom jag gillar bäst.