Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 666 ggr
[GunillaR]
0

Annandag påsk

Godförmiddag!

Här är det mulet men det regnar inte. Man får vara glad för det lilla. Hoppas att det kan bli en promenad idag.

Jag ska sätta mig vid stafflit idag och jobba.

Hoppas att ni får en trevlig annandag.

Pagan
0

Godmorgon

Här har vi samma väder som du Gilla. Ska såga och släpa stockar idag. Nu är det slut på fridenTungan ute

Den som sa att ved värmer många gånger visste vad den talade om.Flört

Have a nice day everybody.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Precis när jag skrivit att det inte regnade så kom där en skur. Så ska man gå ut bör man kanske ha paraply med sig.

Men nu är det april och man kan inte lita på vädret från ena timmen till andra.

nillanb
0

Hej på er

Usch i dag är det grått och trist… och jag börjar tröttna på att vila, men har fortfarande för ont att göra något annant. Bomull i huvudet av värktabletterna så jag kan inte fokusera på någon läsning heller.

Jaja nu har jag gnällt färdigtSkäms det blir snart bättre…

Ha en skön eftermiddag allesammans

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll allesammans Skrattande

Ja kallt och grått ända tills min man kom hem vid tre-tiden då kikade solen fram lite försynt, och luften kändes genast lite varmare.

Idag har jag slöat och suttit och spelat spel på datorn.Oskyldig Jo jag har varit ute med hunden också. Han for som en kanonkula runt trädgården, han tycker det är skönt att kunna springa av sig lite nu, när snön försvunnit, den gick ju upp till magen på honom.

Ha en skön kväll. Nu börjar det grönska lite här och var.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godkväller!

Det har kommit regnskurar hela dagen så det blev inte någon riktig promenad. Bara en snabbvända till affären.

Så  härligt att se vårblommorna spira fram från det vintervissna gräset!