Påskdagen
God förmiddag allesamans 
Även i dag lyser solen vänligt på oss, även om det är lite blåsigt.
I dag bjuder föräldrarna oss på middag det blir trevligt.
Ha en riktigt skön dag
Godförmiddag!
Här i Malmö öser regnet ner och det är ganska mörkt. Det var väl tur att jag fick gå min promenad igår ialla fall. Men det kan ju sluta regna, man vet aldrig 
Annars får det bli innesysslor idag
Ha en skön påskdag i regn eller sol 

Goddagens gott folk. Här har vi haft en underbar förmiddag. Nu börjar det gråna till och det har utlovats regn under kvällen. jag har promenerat, slappat och läst, är ensam hemma och bara njuter. Hoppas alla får en lika skön dag.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
HEj, kom faktiskt percis hem från en resa
jag sattemig ner på direkten och la lote Tarot. JAg är helt skakade, mitt öde är måttfulhet upp och ner vänd, och att jag (Page i luft) kommer möta en man som jag från början tror är honom, men egentligen inte är det (riddare i luft upp och nervänd) 
Att skriva, är att måla med ord...
medarbetare på Fantasy iFokus
Godmiddag allesammans
Det här är ju för galet Jag larvade ur sängen 7 i morse slog på datorn, och har inte skrivit i godmorgon tråden, (skäms på mig
)
Det är kallt och regnar har precis lyssnat på cecilia Sifontes meditationsskiva för klarseende.
Japp Pagan jag HAR slumrat gott
Men precis som min dotter också säger. Hon har en väldigt sövande röst, så jag missar alltid slutet.
Ha en skön dag trots väder.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
snöblandat regn,blåst och endast 3+,lite skilland mot föra fredagen när vi hade 19+,har varit ute med hästen i skogen med medeltida musik i öronen,bara det finna vädret som saknas

Jösses här är det rena rama höstrusket just nu. Här som var så ljuvligt i förmiddags. Regn och kraftiga vindar.
Idag är det som sagt Påskdagen, den första söndagen efter den första fullmånen efter vårdagsjämningen. Månens makt är stooor. Den styr t.o.m påsken
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godkväller!
Ja detta har varit en innesittardag. Jag har kollat på TV om Jesus och bibeln och ska fortsätta kolla. I kväll på National Geografic visas program om Bibelns katastrofer, om de hade en förklaring.
Jag önskar en trevlig påskaftonkväll.