Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1165 ggr
[Jeremina]
2010-03-31 11:41
0

God förmiddag 31/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag på er..här är det grått och blåsigt så promenaden uteblir nog idag!

Ha en skön dag allihopa!

Elpida
2010-03-31 12:30
0

God förmiddag Jeremina och ni andra som trilllar in.

Kul att se att du är på bettet igen Jeremina!

Här är det grått coh fuktigt - som det verkar vara över större delen av Sverige idag… Efter jobbet blir det påskhandling och sedan får jag väl pyssla lite med minstan hemma.

Önskar er en härlig onsdag - trots vädret =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
2010-03-31 12:36
0

Godförmiddag!

Här är det också grått, blött och lite blåsigt.

Jag får väl dra iväg mig till påskinköpen. Är så trött så jag skulle kunna ligga hela dagen. Är väl detta som kallas vårtrötthet.

Det var en underbar fullmåne igårkväll. Den gick upp ganska sent och var som en stor gul lampa. Sen drev där moln förbi ganska snabbt vilket gjorde ett mycket dramatiskt sceneri, men vackert!

Ha en bra dag och glöm inte paraply!

[Linda-E]
2010-03-31 16:09
0

Halloj!

Ligger i sängen hela dagen idag och säkert imorgon också. Hostar, tjock i halsen, snuva, ont över pannan och ögonen. Hua, vill inte vara sjuk.
Blir att se på tv hela eftermiddagen och kvällen.
Sov i 2 timmar, hörde 2 damröster stå brevid mig och prata, tyvärr så minns jag inte var dom sa om mig. Det är så synd vill minnas.
Men ändå måste jag in hit och titta om det har hänt något.

Kram

Pagan
2010-03-31 18:01
0

Hallojsan gott folk

jag kan bara hålla med om väderprognosen. Slapp å andra sidan skrapa bilen i morse.

Har varit och shoppat lite nagelgrejor efter jobbet. Så nu ska jag bara använda dem oxå.Obestämd naglarna bara skivar sig och jag kan skala av lager för lager. Ser för dj…igt ut rent sagt. Fick tips om dessa nagelgrejer och ska inhandla b-vitamin oxå.

Stackars dig Linda, trevligt att du tittar in trots sjukligheten. Vad trist att du missade vad som sades i samtalet. Spännande.

Har förresten fått min astrologiska kalender i dag. Sicken trevlig en. Den har jag väntat på sedan i februari!! Bättre sent än aldrig. Den ska nog bli min favorit varje år hädanefter. Gud vad jag tjötar. Kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
2010-03-31 18:31
0

God eftermiddag Jeremina och alla ni andraSkrattande

Regn och småkyligt idag här också. Krya på er ni som är förkylda. Inte roligt med vårförkylningar. Känns fortfarande i kroppen att tiden är förskjuten. Typiskt att man ska ha förmiddag denna vecka, fast imorgon är det ju skönt att sluta 12 och inte gå på förrän tisdag klockan 2 på eftrermiddagen.

Ja Pagan jag härmar dig. Skivade naglar dras jag också med. Berätta mer om din astrologiska kalender Inte alls nyfiken, som du vet.Flört.

Funderar på att sticka en sjal/halsduk till mina "svärdöttrar" medans jag väntar på att garnet jag skulle haft kommer. Typiskt att det var slut, nu när man kommit igång igen med sticket.

Skäms lite (men bara lite)SkämsOskyldig Drog dagens kort för idag, ogår och kommer inte ihåg vilket det var.

Ha en bra dag och var rädda om er.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2010-03-31 21:26
0

jag måste ju göra lite reklam för denna kalender. Om inte annat så för att dämpa din nyfikenhet och öka din köpglädje. Jag köpte den på bokus. 169:-

Så här står det där:

Sedan tidernas begynnelse har människan fascinerats av månen och dess rytm. Man såg att naturen formade sig, som i harmoni med den. Att ebb och flod följer månen, och detta är bara Ett klassiskt exempel. Vädret följer också månen, och om detta, och mycket mer får du läsa om i denna kalender. Du lär också känna dig själv, och hur du påverkas av månen, och de astrologiska tecknen.
De astrologiska tecknen påverkar precis som månen hur du mår, hur mycket du orkar, och vilka dagar du kan få saker att gå din väg. Räkna med att positiva saker händer i dig och i din omgivning då du använder kalendern.

Den är gjord i A4 format. Den innehåller månfaserna, 1 månad per sida med namnsdagarna, Det astrologiska tecken som månen befinner sig under varje dag, dagens vibration, varje månad har en helt uppslag med "detta skulle jag vilja göra under perioden 16/3 - 13/4 mm

Lite annat smått & Gott: Renande meditation, Andlig rengörning av hem, månväder, avslappningsövningar, månmagi,mm boktips uppslag för viktiga telefonnummer, anteckningssidor mm hemsidan: www.smultrongarden.com där har jag inte varit inne ännu. den är jätteskönt skriven och lite häxig och det gillar jag.

Sajtvärd Tarot

Elpida
2010-04-02 01:05
0

#6 Klickade in mig på länken, sedan hände ingenting på sidan. Verkar inte som att den funkade just nuObestämd

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
2010-04-02 01:22
0

Tror det är den här boken Här kan man köpa den.

Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
2010-04-02 12:11
0

jepp, that´s the one.

Sajtvärd Tarot