Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 943 ggr
[GunillaR]
0

Dagens hälsning 1 april

God förmiddag denna 1 april.

Här skiner solen men det skulle inte bli särskilt varm idag eftersom vårvindarna ska friska.

Ha en fin dag och se upp så att ni inte blir lurade!

Cutie

Isa56
0

HEJ Morgaine och alla ni andra Skrattande

Friden är slut nu. För nu är Isa hemma FEM hela dygn och med massor av tid att "tjöta" härinne hihi om jag får bestämma. Min make har börjat snacka om att ta en bild av mig, för att veta vem han är gift med. Förstår ingenting, jag sitter ju alltid här framför datorn. Ummm Nåja lite tid ska jag ägna åt honom med. Ha en skön om än något blåsig dag. Här skiner solen just nu.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Linda-E]
0

Det har spöregnat här hela dagen. Ligger under filten idag också, snorar, hostar och nyser, usch nu får det vara nog.

Tänk att det är 1 April idag det går så fort, tänker tillbaka på mars månad och oj vad mycket som har hänt mig.

heheheh, Ja du Isa, han får väl sitta brevid dig när du sitter vid datorn så han får mer tid med dig ;)

Ha en härlig Skärtorsdag därute.

Pagan
0

Godda gott folk. har lyckats undvika fallgropar än så länge idag. Ingen har lurat mig……..vad jag vet Obestämd

Ja du Isa, min bättre hälft (?) undrar oxå ibland vad jag gör framför datorn. Ibland skrattar jag högt åt Er här inne och då kommer han och vill bli insatt. Men det får han inte, det är MIN grej. Ibland vill man ha nåt för sig själv och jag har Er för mig själv…oftast.

Här är fint väder, kalla vindar dock, som hos dig Gilla, men från fönstret ser det vackert ut. Ska ta ned utebelysningen idag. Bättre sent än aldrig.

Kom på att jag ska ha fredagsfrågan denna veckan, har lurat lite hit och dit, får se om Ni lurar ut det på en gång. Svårt med ledtrådarna - inte för lätta eller för svåra.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Men Isa, då får du ge honom ett foto av dig som han kan ta med sig när han äter, fikar eller sitter i soffan.

He he Cool

Isa56
0

Jo det kan jag ju. Flört Fast han har sin dator mittemot min, så då ser han ju mig. Men ett nytaget foto hade kanske inte varit fel heller.

Roll Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Jeremina]
0

Det har regnat och varit så grått idag så man blir så trött men jag skickar en kvällshälsning till er…..Flört

Elpida
0

God afton!

Idag av alla dagar när jag ville gå tidigt hade jag mer att göra än på en hel månad…Obestämd Lite tidigare kunde jag smita iaf, var ju tvungen att köpa lite nya fina blommor =)

Jag har hjälpt dottern skriva påskkort och traskat runt med henne och hunden när hon gått påskakärring hos bekanta och grannar, jag fick ju en liten promenad iaf.

Nähä, nu ska man väl slänga sig upp på kvasten då va…Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus