Dagens hälsning 29 mars
god förmiddag!
Solen vet inte om den ska skina eller lägga sig bakom moln här. Så det kan bli vad som helst.
Känns lite tungt i huvudet idag, som det är en förkylning på gång.
Men jag måste iväg på köpcentrat idag och inhandla lite förnödenheter.
Hoppas ni får en trevlig måndag så här i påskveckan!
God middag!
Idag är jag så trött så trött. Fick inte sova i natt, grannarna levde rövare och klampade omkring som aldrig förr.
Växlande molninghet här men mest molninghet…
Vill inte alls sitta på jobbet, har ingen ambition alls utan vill bara hem och sova. Fy så jobbigt det är att vara trött!
Krya på dig Gilla, hoppas du slipper förkylningen.
Ha en fin dag alla!
Kramar
"Låt själen vara fri"
Godeftermiddag!
Vaknade vid kl. 07.00, började att plantera om alla mina blommor, det tog 2 timmar. Efter det så städade jag hela lägenheten. Blev så trött. Har ont i halsen och hostar, fy, vill inte bli sjuk.
Nu har jag legat och läst, tänkte se på Ghost Whisper nu. Ikväll ska jag iväg på Fullmånemeditation.
#1 inte lätt med grannar, hoppas du får sova inatt.
# 2 krya på dig.
Ha det bra.

God eftermiddag!
Här är det grått och regnigt, men det gör inget så längre det blir fint till påsken…
Alla tycker det är lite halvtrist idag så vi gick ut oh käkade lite god lunch för att pigga upp oss. =)
Hoppas du slipper bli sjuk igen Gilla, du får kurera dig i tid!
Nessa, vet precis vad du menar. Fast här var det inte grannarna utan minsta dottern, och maken…zzzz
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Inget vidare väder här. Grått, grått och grått. Regn och lervälling. Sammanfattar det hela riktigt bra.
Känns konstigt att vi snart är inne i April, var har tiden efter jul blivit av?? Tiden rusar som X2000.
Hoppas på en trevlig kväll. Kramar
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godkväll alla 
Fy vad jag är trött, det känns att man kravlade sig ur sängen en timme tidigare idag. Ändå har jag slumrat en timme på soffan. Nu är jag mätt också. Varför vill ögat ha mer än magen. Hehe Samma tråkiga väder här. Fast nu är det mörkt
Jag bara svamlar. Har inget vettigt alls att säga. 
Ha en skön kväll.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godkväller!
Det har varit tungt i huvudet idag och nu har det blivit migrän. Det var längesedan jag hade migrän…………….
Men jag fick i alla fall åkt och handlat och har även målat lite idag. Men nu blir det slapp i soffan för resten av kvällen.

God kväll!
Har suttit hela hegen med uppsatsarbete så det har inte blivit nåt internet för mig. Det blir nog lite dåligt med det framöver eftersom datorn har kraschat…

Får låna dator av barnen nu då.
Har planterat påskliljor på Facebook idag iallafall, så påskblommor blir det ändå *fniss*
Kram på er alla och såv gott!