Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 767 ggr
[GunillaR]
0

Dagens hälsning 28 mars

Godförmiddag!

Jag glömde att ställa om klockorna så jag har redan missat en timme av dagen. he he.

Jag begriper inte varför vi håller på med detta sommartid och normaltid, vad det ska vara bra för.

Nåja, jag får väl försöka göra det jag planerade att göra idag trots timmen som försvann.

Vädret är sådärsådär, uppehåll och mulet men ändå ljusare än det var igår.

Ha en skön söndag!

Isa56
0

Godmorgon/förmiddag Morgaine och alla ni andra Skrattande

Ställde om klockorna igår. Men hunden ville ut imorse så jag ramlade ur sängen 7, egentligen var ju bara 6. Sen var det ingen mening att lägga sig igen. Jag var ju redan vaken.Håller med dig Morgaine, fattar heller inte vitsen med att ställa om klockorna. Fast det är klart, vi får ju en timme i höst. Nåja, jag har varit inne och handlat och sen blir det lite småplock. Hade glädjen att byta byxor till ett nummer mindre igår. Och sånt är ju alltid trevligt, om man som jag är liiiite för välväxt.   Smile

Easter popping basketSnart påsk.

Ha en skön söndag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Goddá

Har varit uppe sedan riktigt tidigt. Vaknar tidigare och tidigare för var helg som går. Men men eftersom jag känner mig utvilad och bara ligger och löser världsproblemen så är det lika bra att gå upp.Obestämd

Hoppas vi får en riktigt bra söndag. Svärmor har varit här och gått hem igen, så nu kan det ju bara bli bättreTungan ute

Sänder med en liten hälsning till alla - något att vakna med varje dag:

http://thesecret.tv/secret-to-you

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Jeremina]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go kväll, jag har varit på ett barnbarns 7-årskalas idag…hans mamma " min svärdotter! hade satt ihop denna fina bukett!

[GunillaR]
0

Åhh vilken vacker bukett Jeremina! Så väldigt mycket vårfräschhet. Bra att du förevigade den Glad