Godmorgon 26/3
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, slut på veckans arbete (har ju inte börjat än hehe) Bara 6 timmar idag sen är man ledig i helgen. Så skönt.
Gissa nu mycket i fredagstävlingen, så kommer jag in i kväll igen och läser.
Ha en skön fredag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godförmiddag!
Solen lyser från klar himmel.
Det är tvättdag idag vilket betyder att det inte blir någon promenad, men kanske någon stund på balkongen i eftermiddag.
Nu är det ju dags att plocka fram cykeln!
Jag hoppas att ni har en skön fredag, sista arbetsdagen i veckan!
Kramen

God morgon Tarotvänner!
Här är det lite mulet, men det är säkert jag som påverkar vädret negativt. Datorn har pajat helt, igen… 
Usch, fy och bläää.
Som tur är har ju barnen dator så jag kommer att kunna jobba med uppsatsen ändå. Men de kommer inte till skrivaren, men det ordnar sig så småningom… (jag är positiv, jag är positiv…)
Sen blev kvällens middag med tjejkompisarna inställd, men då fpr jag ju umgås med familjen istället…(postitiv, positiv…)
Det här verkar vara en "sån där" dag, det är bara att acceptera och göra det bästa av det, eller hur!
Morgaine: sonen frågade i morse om han fick ta cyklen till skolan! Det fick han men han hade bara skojat med mig, men den kommer nog fram endera dagen nu för han älskar att cykla!
Nu ska jag ta och läsa Isas tråd och gissa…
Tjingeling
Godmorgon!
Här är det grått väder. Ska snart iväg och handla mat, köpa blomjord ska sätta om blommorna här hemma, köpa en stol att ha på balkongen så jag kan sitta i vårsolen. Hela dagen går nog åt till detta.
Ska vila och se på tv ikväll ska jobba 10 timmarspass imorgon.
Ha en underbar fredag allihopa.
Kram
Godmiddag!
Här är det varmt! Riktigt försommarvamt vill jag lova. Men nu börjar det mulna till här i kanterna, det skulle komma regn framåt kvällen.
Kan berätta det har varit 18 grader här idag. Men som sagt nu börjar molnen komma.
Jag satt och solade mig utanför tvättstugan, så jag missade inga solstrålar 

Hejsan alla goa människor
Har haft en trevlig fredag och eftersom den markerar sista arbetsddagen så blir den allt bättre. Håller på med Köttkorv och pepparrotsås. Mumsigt!
Så ska det låta blir min melodi i kväll, missade förra veckan, attans visste inte om att det började.
Vädret började grått och disigt men lättade och solen har visat sig ganska mycket.
fridelfina - styrkekramar och positive thinking!! till dig.
Hör på er att vårkänslorna kommit igång, jag ska nog finna mina oxå om bara solen lyckas smälta bort all snö, den ser baar lortig ut nu.
Trevlig fredag kram
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot