Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 748 ggr
[GunillaR]
0

Dagens hälsning 22 mars

Godmiddag!

vet inte vad jag ska säga om vädret, mulet med hopp om lite sol kanske. Eller några regndroppar?

Jag känner som jag behöver vila idag, eller rättare sagt kontemplera över vad jag ska göra och inte göra.

Ha det så bra denna måndag!

Isa56
0

Godmiddag Morgaine och alla andra Skrattande

Kikar in som hastigast innan jobb. Har äntligen blivit nästan färdig med min väst. Tungan ute Har bara knapparna kvar att sy i. Lite lätt gråmulet men ljust, så kanske solen kikar fram senare.

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Goddagens gott folk. Har lunchrast och tittar ut på en ganska disig och grå dag. Min älskade bil är rentvättad och glänser så fint att ingen skulle ta henne för en gammal dam. Jag ska själv fixa till mig lite idag. Har blekt mitt hår i 2 omgångar i helgen och inte nog med att det ser lite pippigult ut i topparna, hälften låg kvar i badkaretGuld i mun Så det blir till att klippa det riktigt kort för att få fram håret under risbusken.

Nåväl en skönhet klär ju som bekant i allt så ingen större faraTungan ute

Read you later. Kramar till alla

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

# 2 - Aj aj aj, var rädd om håret. Fast själv har jag också gjort slingor i håret då och då men aldrig blekt det helt. Jo förresten, när jag var 16 år så blekte jag det i två omgångar och det blev helt förstört så jag fick klippa till en kort men fräsig frisyr.

[Jeremina]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goddag…här är det mulet och blåser som bara den från nordväst. Vi brukar säga här "blåser nordvästan" fy och blä! men det har tinat vid husknuten!

Ha en fin dag!

[GunillaR]
0

3 4 - Men oj vad ni har mycket snö, men jag vet ju att denna kommer försvinna under april månad Flört

[Jeremina]
0

#5 Vi hoppas att den ligger kvar till påsken men sen kan det få tina bort Flört