Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 792 ggr
Isa56
0

Godmorgon söndagen 21/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla Skrattande

Solen kikar lite försynt fram, hoppas den vågar komma fram mer sedan.

Var ute och tog några kort på snödropparna igår och lägger in ett här.

Kanske vi kör iväg till Tyringe senare, vi får se. Annars blir det en lugn dag med lite småplock. Och ja jag har stickat kragen och börjat på den ena framkanten igår. resten kanske blir klart idag. Jag har också skickat grattishälsningar till min guddotter som fyller år idag.

Ha en skön söndag och njut av dagen.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

fridelfina
0

God morgon!

Skriver på dotterns tangentbord så om det ser knsigt ut med fel bokstäver i orden så ber jag om ursäkt!

Ska jobba idag från kl 12 till 2130 så nu ska jag hoppa in i duschen… Ha en bra vårdag nu!

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Härligt med lite vårblomster så här på söndagen.

Här i Malmö är det mulet men det är lovat lite solglimtar. Kanske det blir en promenad idag. Igår regnade det hela dagen så det var inte så lockande till promenad.

Nu ska jag snart ta itu med dragningen av lotteriet på Hittekatter. Tänk att det blev slutsålt Glad

Pagan
0

En mulen och grå söndag hos mig. Lite sliten sedan igår. Vissa muskler är milt sagt stela. Nåväl de kommer få en ny omgång idag så kanske de mjukar upp sig. (inte riktigt som stenkrossen Isa, men inte långt ifrån) Ska ha middagsbjudning i kväll, min planering låter alltid bättre då jag gör den än då verkligheten kommit ikapp. Hoppas alla får en trevlig dag.

Va bra att alla lotterna gick i väg Gilla, med så fina katter så det var ju inte så konstigt.

Kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot