Tarot iFokus

Tarot

Etikettofftopic
Läst 1038 ggr
Debattia
2010-03-09 22:25
0

Picasso !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon som vill hjälpa mig och prova med att lägga kort och se var denna kattkillen finns och om han kommer tillbaks hem igen???

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

[Jeremina]
2010-03-10 01:54
0

Jag kan inte lägga kort men vilken liten goding!

Däremot kan jag se saker och jag ser att han har hamnat hos någon annan tillfälligt så han kommer nog hem!

[GunillaR]
2010-03-11 13:03
0

Jag har lagt in tråden på en annan sajt som kanske kan hjälpa.

Men jag ska själv lägga några kort för kissen i eftermiddag och se vad jag får fram.

[GunillaR]
2010-03-11 18:57
0

Anledningen till att han stack iväg var att han kände sig stressad och ville bara vara ifred en stund.

Han finns nu hos en kvinna som har tagit hand om  honom. Han blir ompysslad och får vara i centrum. Det ser ut som kvinnan har barn men det är inte småbarn, men där finns mycket med liv och kärlek i hemmet. Han berättar om att det finns ett akvarie där han sitter och tittar på fiskarna.

Det är vad jag får fram.

Debattia
2010-03-13 10:03
0

Det här låter ju jättebra!!! Ni båda har skrivit att han är inomhus !!!

och då har han kanske sluppit gått ute i kylan,han har ju varit inne hela vintern och helt plötsligt bara utomhus,har ingen vinterpäls.

Debattia

Debattia
2010-03-20 22:23
0

Någon som vill försöka få fram ifall vi kommer att träffa honom i levande livet igen???

Debattia

[GunillaR]
2010-03-21 01:37
0

Det jag skulle göra är att sätta upp lappar och annons i tidningen. Du vet ju när han försvann och han kan adopterat kvinnan meddetsamma. Hon kanske inte finns så långt borta, fick jag en känsla av nu. finkamma området. Killen som hon smet från han får göra ett jobb nu.Sen får du ge kvinnan en ny liten katt, nu om Picasso kommer åka hem..

Jag ska se om det dyker upp någon mera imorgon.

Kramen