Dagens hälsning 19 mars
Godmiddag!
Jag är i full fart med att städa och rätta lektioner, växelvis alltså.
Det har regnat lite nu men det känns som ett stilla vårregn. Just nu är det mulet men vi har blivit lovade att solen kan komma att titta fram i eftermiddag och då kommer temperaturen upp till 11-12 grader igen som igår!
Det blir förmodligen en liten inköpsrunda idag (om jag inte tar den imorgon).Behöver fylla kyl och frys samt skaffa tandkräm utan fluor.
Ha en bra dag!

Hittade en brantandkräm från Weleda på ICA maxi, den var bara nyttigheter och inget flour

Godagens gott folk
Tre nyanser av grått i min del av världen, i dag med.
Sicken tur du har Fridelfina, pratade med mitt ica folk och de tycker oxå att det är konstigt att med den sortering de har, så borde de kunna åstadkomma en liten ynka variant utan flour. Nu för tiden så har de ju allt möjlöigt Apoteks varor, hälsokostavdelning och kylskåp med koder för diverse mm. Vi får ju se om jag lyckades påverka inköpsansvarig.
Funderar på att sluta se let´s dance, min egen bojkott. Willy i all ära, men att han skulle vara kvar fortfarande är ju rent löjligt. Söt och rar men dansa kan han inte och det är ju trots allt en tävligt i DANS. vad tycker Ni är jag stygg?
Imorgon kommer Körslaget (tror jag) såg inte förra säsongen, Kanske ska jag ge det en chans.
ja, detta blev helgens tvtablå. Väderprognosen återkommer jag med i morgon igen
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godeftermiddag Morgaine och alla ni andra 
Imorse var jag in på provtagning och blev stucken, fick lämna urinprov och en vikt
Vill inte veta hihi. Sen blev det frukost hos dotra, som för första gången på nästan fem veckor hade så friska barn att de kunde gå på dagis.
Nu springer (aja veckans överdrift, ett lugnt gående är det
) upp och ner till grovköket. Veckans tvätt ska fixas idag. Funderar på att avsluta min väst jag stickar. Är ju bara kragen och framkanterna kvar, och "suck" alla lösa garnändar som är såååå tråkiga att fästa. Funderat har jag gjort i två veckor nu
så ett kraftigt tag i kragen, så ska den bli klar någon gång.
Ha en skön kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻