Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 719 ggr
[Jeremina]
0

Godnatt & Godmorgon 18/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Natti och gomorron! Glad

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

En sådan goding Jeremina!

Idag är det dimma och svaga vindar från sydväst. Det tolkar jag som att det kommer in varma luftmassor. Härligt!

Idag är det löning och då blir det besök på Lidl.

Ha en bra torsdag

[GunillaR]
0

Jag kan rapportera att vi  haft plus 11 grader i Malmö idag. Det var verkligen skönt i solen. Man fick knäppa upp kappan Glad

Jag har varit och "Lidlat" idag. Kommer nog att Lidla mera imorgonFlört

Ha en skön kväll!

Pagan
0

Hej alla goa.

Här har dagen varit tre nyanser av grått. SMHI lovar sol i helgen. Då ska jag såga ned träd och draaaaaa dem en braaaa bit. Kommer vara helt ledbruten. Bor man på landet behövs inget gym.

Ha en mysig kväll på er allihop.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

nillanb
0

God kväll allesammans

Dagen har varit omtumlande och den är inte över ännu…

Känner mig sönder stressad och min skada i sidan gör att jag inte sover mer än två timmar i sträck… dimma i hjärnan och börjar bli deppig.

men men det är någon mening med allt som sker… jag ser den bara inte just nu.

Jag önskar er en skön kväll !

Isa56
0

Godkväll alla. Skrattande

En sådan fin katt Jeremina.

Första vårdagen här, det var såååå skönt att ta sin kaffemugg och gå ut och sätta sig och bara höra fåglarna. Känner mig rätt så glad, har haft hyfsat stressiga jobb de sista dagarna. Jobbar hårt med positiva affirmationer som typ "Jag älskar mitt jobb" medan mitt inre vrålar "Gör jag inte alls" Flört Nåja jag har nog världens bästa arbetskamrater och det räcker långt, mycket långt. Och sååå illa är det ju inte, bara så förbaskat tråkigt, ingen utmaning. Nog gnällt om det. Skrattande

Sitter och funderar på en sak. För samtidigt som jag känner mig trött och slö. Så känns det som jag sprungit ifrån mig själv någonstans. Har ni sett mig? Tungan ute 

Har sådana perioder, det brukar hjälpa med stillhet och ensamtid. Numera med ungarna utflugna är det lättare att få de där stunderna för sig själv. Tycker man. Fast då går ju maken i pension, så är han hemma. Haha, nä det är ok att ha honom hemma rätt skönt faktiskt.

Oj vad jag bubblade om absolut ingenting Förvånad

Ha en skön kväll och var rädda om er, Skänker alla lite uppiggande tankar. Ni är så "goa".th_grouphug

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

# 5 - Men du, var det du som tog en sväng här i vardagsrummet nyss ? Tungan ute

Isa56
0

Aaahh är det där jag är. hehe Flört då har jag en bit hem. Tungan ute

Isa

[GunillaR]
0

Då får du skynda dig och lägga på ett kol, om du ska hinna hem till sänghalmen.

Isa56
0

Ja. Flört jag får lägga på ett kol och springa lite hehe.Tungan ute Fast jag ska på provtagnig imorgon, inför årskontrollen hos diabetessköterskan. Så sov morgon till 7 blir det.Tungan ute

Isa