God morgon 17/3
Hej hej alla fina!
Hur står det till? Har ni sovit gott?
Här snöar det lite lätt idag.
Inget vidare… Vill ju har meeeeeeeeeeer sooooooool!
Trött som få är jag och skulle behöva åka hem och lägga mig igen men det går inte, möten på schemat idag.
Vad har ni för planer?
Ha en underbar lill-lördag!
Kramar
"Låt själen vara fri"
God förmiddag!
Solen skiner idag också men det är kallt på nätterna nu när det inte finns några skyddande moln. Det blir en promenad idag.
På schemat står annars måleri idag, inget annat.
Ha en bra dag i sol eller snö!

Ja i min kalender står en massa egentid idag! Så Jag har varit hos vårdcentralen med min dotters fötter, letat jobb på platsbanken, skrivit på mitt personliga brev till mitt CV, surfat runt på "må bra-sajter" och nu tittar jag här på iFokus som också får mig att må bra! När barnen slutar skolan ska vi äta mellis sen på gemensam kurs! :)
Jo, jag har ju beställt nya recept från min ögondoktor också, det börjar ju bli hasselpollen som jag reagrerar på och så behöver jag trycksänkande pga grönstarr.
Så är det med egentid, den slukas upp och tar slut rätt vad det är, men jag känner mig ändå nöjd med hur mycket jag hunnit med idag!

Hejsan hejsan. var tog solen vägen? Den lyser med sin frånvaro
Egentid ja, sicket vackert ord. det kan ju vara hur underbart som helst eller så kan det bli just så som du skriver fridelfina - tid för nödvändigt ont grejer.
Själv har jag haft en kort dag på jobbet och sedan lurat med ljudbok i öronen en stund. Letar just nu förtvivlat efter en vettig (pris och smak)tandkräm utan flour. Har en Aloevera nu som smakar hudlotion. Något bra tips??
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godmiddag!
Solen den försvann…………….
Nu är det mulet och grått men inte speciellt kallt. Fast jag känner inte för någon promenad idag. Känner mig fortfarande "lätt förkyld", men det kan också vara hasselpollen.
Tandkräm utan fluor är jag också på jakt efter och fick tipset att gå in på någon hälsokostaffär. Ska finnas för barn också.

God eftermiddag!
Här är det oxå grått och trist - men det ska tydligen regna imorgon och det är ju bättre än snö iaf =)
Nessapessan, jag tror man blandar upp förkylning med vårtrötthet för tillfället… Är skittrött på kvällarna och orkar ingenting, är trött på dagarna oxå för den delen. Tror man behöver pyssla om sig själv lite extra nu - eller vad säger du? ;)
Egen tid ja…… det vore skönt….
Svärmor ligger på sjukan och har varit dålig i tre veckor nu =(. Hon har gått ner så mycket i vikt att hon inte får ta sina cellgifter - inte bra mao..så läget är lite tryckt hemma. Då är det skönt att mellanlanda här inne på iFokus hos er! =)
Ha en fortsatt trevlig onsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Nä men Elpida, det låter ju hemskt med din svärmor. jag är glad att du har tid och lust att titta in och glädja oss ändå varje dag.
Nu blir jag lite orolig för både dig och Nessa. Äter ni rosenrot?? rekommenderade Nessa whiskey igår men det är ju inte bra, max 10 dagar tror jag att det står på flaskan
Sajtvärd Tarot

#6 I mitt fall tror jag att jag ska köra på ditt förslag till Nessa lite ;) Tror jag behöver piggas upp och tänka på ngt annat en stund. Det är tjejträff med me&i-party och vin på fredag och just nu har jag god lust att komma ifrån en stund! =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godkväll alla 
Nessa stackars dig inte roligt att känna sig så hängig.
Elpida min djupa medkänsla för dig och de dina.
Fridelfina jag hoppas din dotter också fick följa med till vårdcentralen och inte bara hennes fötter 
Morgaine hoppas du snart blir bättre.
Pagan med så bra råd som du ger, så är det klart man följer dem. 
Själv har jag fuskat å det grövsta
Jag som äter Lchf, har klämt en hel pizza idag
Och det var gott.
Ha en skön kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

smarrigt med pizza isa, får man inte fuska ibland så kan det kvitta med dieter.
Gilla har varit i flera "hälsokostar", apoteket mm och bara funnit en affär med tandkräm utan flour. Ica har ju en uppsjö av märken men inte en utan flour, samma med Konsum och Hemköp.
Sist hittade jag i GBG (9 mil för en tandkräm no thanx) en med tea tre riktigt bra och En Fisher någonting med mintsmak oxå helt ok. Aloeveran jag nu har smakar inte bra, det finns visst en gel med aloevera som smakar bra, fast 110:- för 75ml är lite dyrt. Hittade på shopping4.net nu, ska nog beställa därifrån tror jag. Har ju förstått att flour är ett riktigt gift, fast hur farligt har jag nyss fått lära mig, därav problematiken. Vill inte ge mina yngel flour mer.
Sajtvärd Tarot
Oj oj var det så svårt? Hmm………… och jag som trodde jag kunde promenera in på första bästa hälsokost för att köpa……
Jo fluor är ett gift som vi tyvärr inte blivit informerade om. Det är faktiskt skandal att det inte går att få tag på en fluorfri tandkräm.

Hm, vad skiver ni tjejer om flour? det är ju bra för tänderna… nu får jag huvudbry, upplys mig!
Jo, jag tog med hela dottern som fick jätteburken med canoderm och en 1% (eller gr?) kortisonsalva att smörja de två närmsta veckorna. Gillar inte kortison, men jag tror att det är nödvändigt för de flagar stor skinnbitar och har blivit flera stora sår nu. Hon är svårmotiverad att sköta om sina fötter. Ja, dålig på att sköta om hela sig själv egentligen. Men nu när doktor gett order hoppas jag hon blir motiverad.
Nån som vill lägga något kort och tolka hur jag bästa ska tänka för att stötta min stora prinsessa i att ta ansvar för sin egen person?

God nattellinatt på er!
Åh elpida, vad tråkigt! Mina tankar går till dig och din familj! Tack för din omtanke! 
Pagan, jo det är väl max tio dagar i följd och jag har inte börjat ön. Helgen verkar bli bra!
Har faktiskt varit hemma idag och tagit hand om mig själv, lyssnat på kroppen och sovit mycket.
Tack alla ni som bryr er om! 
"Låt själen vara fri"

Gullidej nessa,
Ja helgen är en bra tid för olika kurer.
När det gäller flour läs detta
Sajtvärd Tarot