Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 826 ggr
[Jeremina]
0

Gonatt 15/3-Gomorron 16/3

God Natt och God Morgon alla glada!

Ha en skön natt och en fin dag Glad

Elpida
0

God morgon!

Idag är det tisdag igen - mellandagen. Solen lyser och det känns så där skönt i kroppen!

Igår var det alldeles stjärnklart hemma och hela himlen var helt översållad med stjärnor. Mycket vackert (och kallt…)

Ha en bra tisdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

NessaInglorion
0

God morgon!

Strålande sol från en klarblå himmel. Glad

Synd och skam att behöva sitta instängd på ett kontor…

Förkylningen hänger med, det känns verkligen att jag har en infektion i kroppen, kanske man behöver antibiotika?

Ha en fin tisdag allihop!

"Låt själen vara fri"

[GunillaR]
0

godförmiddag!

Solen strålar idag också. Idag ska jag tvätta - på riktigt, he he.

Det känns som jag skulle vara på väg att bli förkyld igen, inge kul alls. Eller så känner jag av hasselpollen…………..Obestämd

Ha en bra dag alla!

Pagan
0

Tjenix allesamman. Vacker dag i min del av världen. Strålande sol och som den värmer!!

Nessa, du har nog behov av något som kan stärka dig både till kropp och själ. Vetetusan vad det kan vara, en whiskey kan du ju inte ta om du ska ta bilenObestämd 

Kanske Rosenrot är bra? Kramis

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

NessaInglorion
0

#4 Ingen risk att jag tar bilen; jag har inte begåvats med ett körkort än. Flört Dessvärre har jag ingen wirre hemma. Rynkar på näsan Rosenrot är ju alltid bra, få väl försöka med det annars så är jag ute i solen så mycket som jobbet tillåter. D-vitaminer är inte fy skam.

Kram kram

"Låt själen vara fri"

Pagan
0

Köp hem och tag två dåTungan ute Det är ju snabbverkande iallafall. Rosenrot använder jag oftast på hösten. Det fungerar bra på mig. Lite orolig för dig gumman.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godeftermiddag/kväll alla Skrattande

En liten tupplur efter jobb och mat är inte helt fel. Flört Nu får man lite mer kväll. Orkar vara uppe till tio iallafall.

Det har varit ovannligt mycket förkylningar o sjukor iår.ObestämdSkrikandes Min dotters barn avlöser varandra sen i julas. Tror det är nog två månader sen de minsta kom iväg till dagis.

Känner medkänsla för er som är sjuka.

Nessa krya på dig och Morgaine hoppasd det inte är förkylning på gång. Fast pollenallergi är ju inte mycket roligare, förståss (Får en liten släng av det på våren när björkarna slår ut.)

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻