Välkommen till en ny vecka 15/3
Hej mina vänner och god morgon!
Har ni haft en bra helg?
Jag har tagit det väldigt lugn hela helgen, försökt bli av med förkylningen men den hänger sig kvar tyvärr.
Vad har ni för planer för dagen? Själv ska jag jobba som vanligt.
Ha en fin måndag!
Kramar
"Låt själen vara fri"
God förmiddag!
Solen skiner och det blir nog en härlig vårdag. Men idag ska jag tvätta så det blir inte så mycket njutande. Men jag ska kolla på påskliljorna och se hur långt de kommit.
Ska också börja grund en målning idag, som jag förhoppningsvis ska få klar i veckan.
Ha en skön dag!

God förmiddag!
Här lyser solen och det ser helt strålande ut. Måste försöka komma ut på en promenad på lunchen.
Håller med dig Nessa, jäkla långdragna förkylningar. Precis när man tror att man är bättre vaknar man med halsont igen =(.
Denna veckan ska vi dra igång med Bloudwedds övningar - ser jag fram emot =)!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#2 Åh vad underbart! Jag ska ut i solen en sväng nu på lunchen. 
#3 Ja det är så jäkla irriterande! 
"Låt själen vara fri"

Hej alla glada. Sol sol strålande sol. Imorse fick jag ta till startgas och extrabatteri + kablar för att få bilen igång. Då var det -10 nu är det strålande väder och flera +grader. Snacka om temperaturväxlingar. Har precis kommit in från en långpromenad med hunden. Underbart att kunna röra sig lite mer i skog och mark igen.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jag har precis varit ute på en promenad. Det är kallt i skuggan, men i solen har det värmt på ordentligt. Jag satt en liten stund på en bänk men det blev kallt om rumpan. Talgoxarna sjunger sina vårläten här för fulla halsar.
Jag skulle inte tvätta förräns i morgon, he he. Gick ner med all tvätten till tvättstugan bara för att upptäcka detta. 
Nåja, så länge jag själv kommer ihåg vad jag heter så är det väl ingen större fara.

#6 Ha ha ha, annars kan vi påminna dig Gilla - om du skulle glömma ;)
"Du har alltid två val"

Oh nej, ni är låååånt ifrån ensamma - tror faktiskt att jag har det medfött - alzheimers light alltså..;)
"Du har alltid två val"