Godmorgon söndag 14/3
Godmorgon alla härinne 
Ett fint pudertäcke ligger över marken, men solen har börjat titta fram lite och det är 2 plus. Tänk nästan halva mars har gått och vi har fortfarande snö på marken. Nåja det brukar komma en "skvätt" i mars ju. Idag blir det tvätt, blev inget i igår.
Satt och kikade på bilder jag tagit förra året och kände för att lägga in en som jag tycker blev väldigt bra. Den är tagen i augusti förra året.
Ha en skön söndag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon Isa och alla andra !
Fågelkvitter och solsken…vilken fantastisk härlig morgon !
Jag önskar er en dag fylld av ny kraft och energi!
Godförmiddag
Solen strålar idag.
Och jag fick inte sova mycket inatt, trots att det inte är fullmåne. Ska idag hem till sonens familj på middag så jag får väl vila en stund till. Usch jag hatar att inte sova!
Ha en skön söndag! HOppas att solen lyser på er alla!
Godmorgon!
Somnade sent och vaknade tidigt. Får nog sova middag idag.
Skulle ju se på melodifestivalen, istället så gick jag in och anmälde mig på Facebook (jag som har sagt att jag aldrig ska vara med där) och satt där i flera timmar. Ögonen ramlade nästan ur mig.
Ska snart ut och gå. Blir inte mycket gjort här hemma idag.
Vilken fin blomma Isa.

Godmorgon allehopa
Vacker blomma Isa. Här har oxå varit lite snö och nu tittar solen fram, vi får väl se vem som vinner innan dagen är över.
#3 jag har lyckats undgå facebook. Pressen är ju ganska svår faktiskt. Alla har det och alla pratar om det.
Ha en underbar söndag.
Läser ur Sylvia Browns livsredskap idag. Det är andra gången jag läser den. tar till mig nya saker jag missade första gången.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

God middag allihop!
Barnen är ute på vift och jag har fått otroligt mycket gjort idag. Är stolt över mig själv! Vädret är väldigt vackert och det är två grader varmt. Ska nog ta en liten promenad i solskenet.
Godkväller!
Nu är jag hemma från besöket hos sonens familj. Det var trevligt och upp-piggande, lite lek med lilltjejen och lite bus med storgrabben som ska fylla 6 om en månad.
God mat har jag fått och känner mig mätt och belåten.
Det blir en tidig kväll för min del, för jag är trött. Det känns att man inte sov så mycket inatt.
Fast först blir det lite TV- tittande förståss……..
Jag säger godkväll och godnatt ska snart lägga mig, förmiddag nästa vecka så klockan ringer 4 imorgonbitti. "suck" 
Ha en skön kväll och en bra dag imorgon.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻