Dagens hälsning 12/3
Godmorgon.
Ska iväg till sjukgymnasten på förmiddagen.
Vädret är mulet och det skulle ev bli duggregn idag. Inget upplyftande väder precis. Men det blir i alla fall inte snö, och det räcker för mig. I morgon ska det bli sol!
Ha en bra dag, veckans sista arbetsdag.
Godmorgon Gilla och alla andra 
Gilla lycka till hos sjukgymnasten !
Jag behöver kolla med syrran om jag kan få en massagebehandling under dagen, jag gjorde världens praktvurpa i går.
Tyckte inte det var någon fara då, så jag beslutade att jag skulle gå på yogan i går kväll… det var kanske inte mitt bästa beslut
.
Jag har en srräckning i ryggen och det gör ont att andas djupt, för att inte tala om hur det känns när jag nyser eller hostar
.
jaja det är fredag och lilltjejens tur att planera fredagsmyset, lite hjälp med matlagningen behöver hon givetvis… men det får gubben hjälpa henne med i kväll…känns det som
.
ha en skön fredag alla !
Godmorgon Morgaine, nillanb och alla ni andra 
Morgaine lycka till hos sjukgymnasten.
Ush då, nillanb inte roligt att ha ont. Jo värken kommer oftast senare, hoppas du får din behandling idag och mår bättre sen.
kort arbetsdag. Fredag skönt, då kommer man hem vid halvsju istället för vid elvatiden på kvällen. Stod nog och snedbelasytade kroppen igår, känns lite ihöger höften. Men det brukar ge med sig när jag rört på mig lite.
Ha en skön dag.
Idag är första dagen i resten av ditt liv.
Kram Isa 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God förmiddag!
Äntligen fredag!!! Ska ta itu med tarotlektionerna ikväll.
Lycka till hos sjukgymnasten Gilla, hoppas att det går bra!
Låter som att du kanske ska ta dig till en sjukgymnast du med Nillan? Krya på dig!
Ha en underbar fredag allihop!
Kramar
"Låt själen vara fri"

oj oj oj här var det ont och värk lite överallt. Nästan rädd för att det är smittsamt. på jobbet har tre!!! bitit sönder varsin tand under veckan som gått. vad är oddsen? Jag är frisk och kry. Ingen värk någonstans. ingen förkylning och ingen hosta. Det är ju nästan oförskämt. Äntligen fredag!! YES!! veckans bästa dag. ha det gött alltihop. Jag tar er värk och kastar den låååångt bort. Tjilivippen
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Japp här är en till med ryggskott… går omkring som ett S och måste vila efter varje fem minuter i upprätt tillstånd. Men ute skiner faktiskt solen nu och snön håller på att smälta. Nu är våren i antågande på riktigt det känns i luften! Jippi!
Har ni inte något vettigare för en en sån här skön fredag så är ni mer än välkomna att slänga iväg lite healingtankar åt min rygg. Nu börjar det bli tröttsamt att ha ont !
Kram på er alla och ha en fin fredag!

Och du Gilla… tänk på att du ska till FRISKGYMNASTEN! Det är ett roligare ord för den sysselsättningen 
God eftermiddag mina vänner.
Jag var till friskgymnasten och fick beröm för att jag gjort övningarna så att jag blivit mycket bättre i min "frozen shoulder". Så jag fortsätter med mina övningar.
Har tagit mig en ordentlig middagslur idag. Nu blir det en stärkande kopp kaffe.
Igår var jag inne på Mandala, en new-age butik, och köpte en regnbågsmånsten. Den ska vara speciellt bra för folk födda i vatten-tecken. Den lugnar ner och jämnar ut. Omedelbart lade jag den i BH:n men fick plocka bort den igår tidigt på kvällen för jag blev så sömnig. Istället har den legat under huvudkudden inatt och jag har sovit mina åtta timmar. Frågan är om det är stenen som gör min så avslappnad………… 

God eftermiddag!
Nu ska jag packa ihop här på jobbet och åka hem till familjen. Ska bli såååå skönt för jag är trött och har huvudvärk och nacken bråkar…. fast å andra sidan har jag ju inte sträckt mig i ryggen och inte ryggskott heller så egentligen mår jag väl ganska bra..; )
Ska försöka skicka lite healing ïkväll till er era stackare (om jag inte somnar själv förståss..=).
Önskar er en riktigt trevlig helg!
Kram kram
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Gokväll!
Nillab och camio, inte trevligt att ha ont, jag har nyss haft ryggont, så jag vet vad ni kämpar med just nu. Men håll ut det kommer att försvinna. Det tar så mycket på krafterna och på humöret, grrrr. Under tiden vila och ta hand om er. Vad vill er kropp säga till er?????
Min kropp skrek vila och rensa bland tankarna.
Skönt med fredag, ledigt hela helgen, så härligt.
Snart blir det Lets Dance och Skavlan får jag inte missa tycker att han är så bra.
Önskar er en fortsatt trevlig kväll.
Totalt slut…
Syrran ville inte röra min kropp mer än att hon försiktigt masserade in heat lotion. Jag står och skriver just nu 
Jag kunde inte lägga mig på massagebänken
.
Mmm lets dance blir det…Skavlan måste jag kolla på han är helskön och min landsman