Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1163 ggr
Elpida
0

God förmiddag 8/3

Ny vecka - nya möjligheter!

Idag lyser tyvärr solen bara med sin frånvaro, jag har blivit bortskämd efter en hel vecka med batteriladdning =).

Idag blir det jobb som vanligt och sedan ska jag försöka få lite egentid ikväll för lite övningar!

Ha en skön måndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Idag är det Internationella Kvinnodagen!

Det är mulet idag och några plusgrader. Så det kommer bli en promenad i dag också.

Har ganska mycket som jag tänkt göra idag, och så får vi se vad som blev gjort ikväll.

Jag önskar er alla en bra kvinnodag!

[Linda-E]
0

Goddag!

Solen lyser, det droppar från taken, plus 5 grader i skuggan, så härligt.

Idag är jag ledig så jag har suttit och läst, gjort en tarotläggning för en klient, lyssnat på en cd från boken I can do it av Louise L Hay som jag har haft i en bok som jag inte har lyssnat på förut men nu tog jag fram den bättre sent än aldrig.
Få se om jag ska ta en promenad lite senare.

Ha en bra dag.

fridelfina
0

God middag på er!

Sitter på skolan och skriver på uppsatsarbetet…

Ska på föreläsning i eftermiddag, solen lyser och lockar, men studierna måste få sitt först, idag iallafall!

Ha det gott allihop!

nillanb
0

Hej mitt på dagen, på er Glad

Här varit och träffat syrran en stund på förmiddagen, vi gick en promenad med våra hundar i solskenet, härligt!

Vår känslorna börja vakna till liv Tungan uteFlört

Jag önskar er en givande dag

NessaInglorion
0

God eftermiddag!

Här har solen lyst hela dagen, nu är det lite soldis men det är härligt ändå. Själv sitter jag med bomulss-skalle (förkylning) och försöker koncentrera mig på jobbet. Svårt idag känner jag.

Ska jag vara ärlig så vill jag åka hem! Obestämd

Ha en fortsatt fin dag!

Kramar

"Låt själen vara fri"

Pagan
0

Goddagens alla goa människor.Skrattande Här lyser solen och sonen lagar middag, hur gött e inte det?? Luktar köttbullar mums.

Ja Nessa du borde kanske åka hem och bädda ner dig. 5 var sjuka på jobbet hela förra veckan. I förkylning med rinnande näsor kraftig hosta och feber som inte gick ned eller så kom den tillbaka under kvällningen. Mycket jobbigt hade de iallafall. Hoppas inte det är detsamma du har för det verkar inget vidare alls. Krya på dig kramar i massor.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

NessaInglorion
0

#6 Skulle gärna bädda ner mig men jag kan inte vara borta mer, det tär så mycket på ekonomin men jag måste i alla fall kolla upp mina värden, blod osv. Verkar som att jag har en infektion i kroppen och kanske behöver antibiotika, mitt immunförsvar är sämst just nu så vid närmare eftertanke kanske det bara är sol som behövs… Tack söta du! Kyss

"Låt själen vara fri"