God kväll 7/3
Hittar inte nån tråd för dagen så här kommer den!
Idag har jag varit och jobbat på katthemmet med min son. Vi brukar göra det ca 2 dagar i månaden.
Sen gjorde jag ju min läxa i tarotkursen och efter det åkte vi ut till tomten, fikade och eldade en liten våreld. Blev vackert mottagen av tre stora flockar med fiskmåsar som cirklade långt upp på himlen. Det var två flockar som flög bredvid varandra i ringar som cirklade åt motsatt håll. Den tredje flocken flög i ring som var mitt ovanför oss och de var som i två ringar mitt uppå varandra som cirklade åt varsit håll - jag vart helt vimmelkantig av att se dem! Men det var vackert och de är ett av mina kraftdjur! Kände mig så ödmjuk och varm inombords….
Godkväll Fridelfina och alla ni andra 
Vilken syn det måste varit
Själv har jag inte kommit fram till vilka som är mina kraftdjur.
Idag har jag nog mest slöat. Skulle meditera med en safir på pannan och upptäckte att jag kan sova med en sten liggande löst på pannan utan att den ramlar ner.
Var ju inte meningen att jag skulle somna.
Lagat middag men annars mest läst och suttit vid datorn. Har precis gjort en läggning efter tarotmallen som Morgaine lagt in här. Och sitter nog mest och kliar mig i huvudet, för att försöka få något vettigt ut av det. 
Ha en skön kväll
KramIsa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

fniss, jag har också gjort så, men tror det var ett rosenkvartshjärta om jag inte minns fel! Visst sov man skönt!
Japp
Fast en underlig dröm fick jag. En buss som körde för fort i en kurva och kasade av vägen och la sig på sidan. Jag sprang in till en tandläkare för att hämta hjälp. Men dom ville inte hjälpa till att få ut passagerarna
några från läkarstationen kom istället. sen var jag plötslig inne nånstans och letade efter ett wc, men stolarna var borttagna. Sen kom min äldste son cyklande på bakhjulet på en klargul Bmx cykel. Han blir 32 i år.
Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God kvällen på er !
Dagen har varit hektisk dottern hade kusinen här över natten, så jag fick inte sova sååå mycket jag ville 
.
Promenad i solskenet ta dotern på träning laga mat, vi hade svärmor på middag och äntligen hann jag lämna in min Tarot uppgift
.
Nu kom min goe gubbe med ett litet glas rött
mmm så gott det var nu, både vinet och att få känna sig lite ompysslad !