Godmorgon 6/3
Godmorgon alla 
Här skiner solen, och från Minus 13 grader inatt är det runt minus 4 nu. Någon liten snödroppe börjar titta upp. Väntar fortfarnde på svar om mitt iFokus plus. Lite tråkigt för smsen gick iväg så telia har ju dragit 150 kronor på mig, men inget plus.
Nåja grabbarna har och göra, så får väl vänta några dagar till. det är ju bara 3-4 dagar sen jag anmälde och upptäckte att vi är fler som har problem.
Igår var jag på hyllinge med dotra, och det kul och avkopplande som vanligt. Trots att min dotra fick lämna tillbaka semlan på kondiset och få en ny. Den första var gammal, när hon knackade locket i bordet lät det som en skorpa.
Nåja hon fick en nygjord och en ursäkt. 
Det blev två böcker. En om "Schamansk healing" pocket men mycket och liten text. Tur man har förstoringsglas
Den andre boken heter "Du kan bli smal" Kort sagt handlar om tankens kraft, att tänka i rätt banor. Och att inte använda mat som tröst, uppmuntran, firande eller varför man nu stoppar saker i munnen i tid och otid.
Där är en skiva med också, ska bli intressant att läsa.
Ha en skön helg och var rädda om varandra
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Godmorgon Här är oxå strålande sol, men kallt och krispigt. Idag väntar promenad och middagsbjudning i kväll. Låter som intressanta böcker Isa. jag har förresten beställt "din" bok från bokbörsen. Väntar med spänning, för den vill jag verkligen ha.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
#1 Ja trots att där inte är jättemycket text, så är den väldigt infomativ ändå. Jag tycker väldigt mycket om boken.
Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God förmiddag!
Solen skiner här också och jag börjar fundera på fönsterputsning nu efter vinterns alla stormar. Fundera kan man ju börja med…….he he.
Isa jag hoppas att du får rätt på problemet, men är det fler som har problem så är det ju inte du som gjort något fel.
Ha en skön lördag!
# 1 Schamansk healing har jag läst och den är bra. Värd att läsa flera gånger.
Idag lyste solen på en klarblå himmel. Var ute och gick på eftermiddagen och gick in för att handlade chips och dipp till andra chansen ikväll.
Har mediterat och tagit det lugnt.
Jag vill också få bort smutsen och skiten från fönstrena. Har tvättat insidan men varit för kallt för utsidan. Hoppas att det töar bra så det blir av någon dag.
Önskar er en trevlig lördagskväll.