Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1129 ggr
NessaInglorion
0

Morrn morrn 3/3

Här skiner solen från en klarblå himmel, nu är det bara plusgraderna som fattas. Kom igen nu våren, jag vet att du kan!

Är på jobbet och det krånglar lite, lagom irriterande men men, det löser sig i sinom tid.

Vad har ni för planer för dagen?

Trevlig lill-lördag allihop!

Kram

"Låt själen vara fri"

Elpida
0

Morgon Nessa!

Här lyser solen lika vackert och jag bara måste ge mig ut på lunchen!

Ikväll blir det chakra balansering a la Nillan - om jag får vara ifred vill säga…Annars ser dagen lugn ut, en prompa ska jag väl hinna med efter jobbet iaf =)

Ha en skön onsdag allihop!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

NessaInglorion
0

#1 Härligt att solen skiner på dig med! Skrattande

Skulle också behöva en chakrabalansering…

"Låt själen vara fri"

nillanb
0

Godagens allesammans Glad

Imorse var här -13, men nu har solen tittat fram, underbart härligt!

Dagen här blir lugn… lever i en smärtbubbla just nu, meditation hjälper mig att inte låta smärtan ta över helt.

Även jag behöver antagligen balansera mina chakran.

Ha en strålande dag Skrattande

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Oj oj vad jag har sovit inatt!

Igårkväll så duschade jag, satte mig med morgonrocken och insvept i filt över benen i soffan. Satte på en underbart skön meditationsskiva och så mediterade jag och kände hur jag bara slappnade av och det var såååååå skönt! Det slutade med att jag somnade i soffan, hi hi.

Sen gick jag in och lade mig och föll omedelbart ner i en djup, skön och renande sömn.

Solen skiner idag, men vinden är lite frisk. Jag ska i alla fall ut på en promenad.

Ha en skön onsdag!

Isa56
0

God eftermiddag alla Skrattande

En något strulig dag på jobbet, men men inget jag hänger upp mig på. Bara jag kommer ut i det fina vädret. Har fått mat i magen också. ska sätta på lite kaffe och gå ut och njuta solen lite. Jag står ju annars mitt inne i en fabrik och ser inte hur vädret är, så på fritiden vill man ut litegrann.

Chakrabalansering behöver nog jag med, har ju en träask med alla stenarna och några bergskristaller. Får nog ta mig i kragen igen Skäms

Kan man skylla på vintern Oskyldig att det är därför man aldrig blir färdig att göra saker.

Ha en skön eftermiddag och kväll.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

God eftermiddag på er. Jasså chakrabalansering på tapeten. Ingen dum idé. Hoppas vädret håller i sig, kroppen blir så gladSkrattande

Klart du får skylla på vintern Isa, klart inget blir färdigt så länge det är kallt och mörkt på eftermiddagarna. Sedan får vi skylla på våren; vem får lust att göra trista saker då? Kanske solen bara visar sig en kort stund, då måste man få njuta av den. Sedan kommer sommaren och så finns det massa roliga saker att hitta på, trista saker tar man ju till hösten. På hösten så är det ju så friskt och skönt att andas. Svamparna väntar, bären väntar, herre Gud det trista hinner jag till vintern, då är ju allt så trist ändå. Men så var det ju det där med kylan och mörkret som kommer så tidigt så… Va fan det kommer väl fler år??Tungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

#6 Ha ha ha ha ha - du är ju för härlig Pagan - och har så rätt dessutom *jättesmiley*

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

Pagan Skrattande Du har helt rätt. Och vad gör det om hundra år.

Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

God eftermiddag!

Jag promenerade idag till köpcentrat och det var bara såååå underbart!! Vårsolen strålar det värsta den kan och trots det var kyliga nordvästvindar så var det så underbart. Man riktigt kände idag att solen värmer nu.

Ha en skön eftermiddag och kväll - och var snälla mot er själva Kyss