Dagens hälsning 2/3
Godmorgon!
Inte en blund har jag sovit inatt. Vet inte om det är fullmånen eller. Jag mådde väldigt konstigt igår och jag var inte ett dugg trött när klockan var halv ett inatt.
Så dagen blir lugn för mig. Jag ska vila mig efter frukosten och kanske även ta mig en liten promenad efter lunch. Solen skiner idag.
Ha en bra dag!
God morgon!
Solen skiner här med men bara i kortare perioder.
Tråkigt att du inte fått sova Gilla, hoppas att du kan vila lite idag på dagen.
Jag har en del att ta itu med på jobbet så jag tittar till er lite då och då. 
Ha en fin tisdag!
Kramar
"Låt själen vara fri"

Morgon!
Här skiner solen i sin fulla glans och jag känner riktigt hur den letar sig in i alla skrymslen o vrån.
Morgaine - jag läste just på LK att man SKA ta en liten siesta varje dag och det verkar som att du behöver det idag! =)
Jag har åkt på halsont och förkylning, men det värsta är nog att det satt sig i alla muskler - det gjorde jäkla ont att ligga ner. Var inte bekvämt nånstans =(. Men vad fanken - jag mår ändå rätt hyfsat och det kunde varit värre =). Det är så många här som varit riktigt illa där ann.
Kramar till er!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej Morgaine och alla andra!
Snöstorm hos mig och jag vet vad jag har att göra 
En förkylning på G men den får jag tänka mig bort 
Lite frisk luft och en god middagslur kanske botar din trötthet Gilla.
Ha en bra dag/ kram Spanaren
Hua! Börjar bli förkyld och få ont i kroppen.
Fryser galet mycket och näsan rinner. Tur att det finns nässpray när man verkligen behöver det!
Krya på dig Elpida - lider med dig!
Kramar
"Låt själen vara fri"
Godmiddag!
Snöstorm här också, men det är ingen vintersnö, mera som aprilväder. Men det kom väldigt mycket på en gång och precis när jag var nera i affären.
Krya på er ni som är förkylda!
Kramen!
Tack Gilla! Hoppas att du känner dig lite piggare nu och att du fått vila.
Kramar
"Låt själen vara fri"
# 6 - Jag har inte sovit något men jag vilade på förmiddagen. Det känns ändå ok, tycker jag. Brukar må sämre när jag inte sovit.
Kramen
#7 Skönt att höra! 
"Låt själen vara fri"
Dagens 
Sova till fullmåne… varför då
! Mångalen och sömnlös….
ha en skön kväll allesammans !
# 11 - Tackar o bockar 
Då skulle du se mig på morgonen innan frukost, nej det skulle du inte förresten 

Hej alla goda människor.
I min del av världen är allt jättebra. Vädret kanon fint hela dagen sol och underbar blå himmel. Väglaget riktigt bra och familjet mår finemang. Min hund har fått glädjefnatt och varit ute på egen hand idag, hon har funnit något mycket välsmakande under snödrivorna och luktar fiskrens blandat med ruttet kött eller nåt. Har kört tandborsten i munnen på henne flera gånger med teatree tandkräm - kombinationen inte att rekommendera. Doftblandningen blev åt helsicke. Annars allt väl som sagt. Go´kväll
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot