Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 686 ggr
Elpida
0

Dagens hälsning 24/2

Idag är det onsdag, mitt i veckan-dagen! Barnen har sportlov och ska på roliga aktiviteter idag=) =) Mamma ska jobba, ingen semester att ta ut =( Huvudsaken är att barnen får det roligt.

Önskar er alla en trevlig lill-lördag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

Hej Elpida och alla andra Glad

Det är inte det vi läser

utan det som vi kommer ihåg

som gör oss lärda

Ur boken Tänkvärt

/kram Spanaren

nillanb
0

Godmorgon på er allesammans Glad

Avslappning och meditation väntar om en stund….

Jag önskar er en en härlig dag Kyss

[GunillaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag.

Uppehållsväder idag med små solglimtar. Sen börjar det komma lite nederbörd sent ikväll. Två minusgrader just nu.

Tar det lugnt idag, tänkte skissa lite i eftermiddag. Sen får jag se vad jag vill och orkar.

Känner mig lite trött idag.

[Camio]
0

Hej alla!

Tillbaka på jobbet efter några dagars välbehövlig ledighet. Inte klokt ibland vad tiden går fort när man är ledig… ibland känns det knappt ens att man varit ledig…

Många intressanta idéer och funderingar just nu. Världen rör på sig, framtiden är oviss men spännande :)

Eller hur Morgaine? ;)

Ha en skön dag alla!

[GunillaR]
0

# 4 - Jo världen rör onekligen på sig, huga!

NessaInglorion
0

God eftermiddag!

Strålande sol och fågelkvitter! Skrattande

Ont i axel och nacke, mindre kul… Rynkar på näsan

Ikväll blir det en lugn hemmakväll men i morgon efter jobbet ska jag hem till en kompis och hälsa på henne och gosa med hennes son som är 2 veckor gammal. Åååååhhhh gosenosen! Är lite bebistokig just nu… Tungan ute

Önskar alla en fortsatt härlig lill-lördag!

Kramar

"Låt själen vara fri"

Pagan
0

Goddagens alla glada. Här har vi underbart väder. Solen skiner, värmer riktigt gott, gnistrar vackert i snön. Sagolikt vackert. Krya på dig Nessa suger det i bebis tarmenSkrattande Det räcker att jag tänker på min yngstas indiantjut timmar i streck i 8månadersåldern så går det över.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

NessaInglorion
0

#7 Hahaha ja det förstår jag att det gör! Flört Men jo, det suger i bebistarmen och har gjort det ett par år nu. Tack! Kyss

"Låt själen vara fri"

[Linda-E]
0

Gokväll!

Idag har jag varit ledig. Var på stan och köpte armband och halsband på Ur och Penn, rea nu.
Gick hem och arbetat lite med min kurs.
Idag först så skottade dom bort snön på mitt tak i 20 graders kyla, hua.
Nu ska jag snart se på skidåkning, heja killarna.