Godmorgon 21/2
Snön fortsätter vräka ner för tredje dagen i följd…-8 ute..
Igår var det melodifestival och jag tyckte nog att standarden på låtarna var bättre än förra veckan. Darin sjöng sig rakt in i hjärtat…
Ha en härlig söndag - vad ni nu än ska hitta på!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon Elpida och alla ni andra 
Japp snöar och snöar och sen kommer en skvätt snö till.
Imorgon kommer sopbilen "Suck". plogbilen har kört upp en riktig vall där den ska stå. Men som tur är erbjöd sig yngste sonen att komma och skotta, mot att vi hämtar honom. Och de gör vi gärna
När barnen är utflugna tar man alla chanser att få träffa dem.
Ska skotta fram bilen sen, och med bra fart kommer jag nog igenom snövallen………………. Och hamnar i diket på andra sidan.
Haha nejdå, där är en vall till, så det går nog bra.
Ha det så bra ni kan och krya på er ni som är sjuka.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godförmiddag!
Det tycks ha kommit lite mera snö inatt, eller redan igårkväll (morrrr). Men just nu är det uppehåll och tyvärr ingen sol. Tänkte att det kunde bli en promenad idag.
Förkylningen har blivit bättre. Lite stopp i däsad fortfarande, men det ger sig säkert det också.
Ha en bra och vilsam söndag!

Skönt att du börjar bli piggare Morgaine!!
kram
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

snö snö snö. Skönt att du mår bättre Gilla. Såg oxå Melodifestivalen igår och jag håller med Elpida, Darin sjöng sig in i hjärtat. Vilken sorglig låt men så vackert. Kul för timotej att gå vidare direkt. Hoppas att hon vågar sjunga ut ordentligt nästa gång, för ibland så fegade hon tyckte jag.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hej, hej :-)
Timotej var bäst igår och sedan Darin 
#0 Håller med om att det kändes som att standarden var låg igår
Ha en bra dag/ kram Spanaren
Darin röstade jag på. Hoppas att han vinner, dels för att han är en mycket skicklig och duktig artist och jag tror hans låt har mycket större chans att vinna i den stora tävlingen än Timotej.